kramper

Nr32024

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
har hatt litt lette kramper og stikkninger nå og da, men idag var de helt sykt sterke!! er ca 6+0... jeg var bare på toalettet, også skulle jeg henge opp en maskin med klær før jeg skulle på jobb.. og jeg måtte bare gi meg og gå å legge meg på sofaen... har fortsatt kramper og nå er det gått ca 30.min.... kan bare ligge på sofaen for da roer det seg, prøver jeg å gå blir det 10x verre.... hva kan dette vere?? er det normalt å ha kramper og stikninger som varer sååå lenge? de andre gangene har det kanskje bare vært noen minutter i slengen... håper ikke dette er begynnnelsen på en SA... men sist jeg hadde det kjente jeg ingenting før..

Har googlet det å det ser ut til at mange konkluderer med at det er musklene som strekker seg...
Har selv aldri hatt noe slikt. Får håpe det er helt uskyldig men virker jo kanskje som kroppen ønsker å være i ro da...

Jeg hadde akkurat det i ti min, grusomt. Følte det var i musklene ja. Får det av og til hvis jeg ligger og vrir meg.

Eg hadde nokon forferdelige smerter for nokon veke sidan. Har seinare funne ut at d rett og slett må vera luftsmerter. Kanskje er d samme du har? Forhåpentligvis heilt ufarlig :) d hjalp kun å ligge på magen, klarte ikkje stå oppreist hugsa eg.

det varte i nesten 1 time! var helt grusomt.. men er bra nå heldigvis! ja, muligens det var luftsmerter :)

Back
Topp