Når gir det seg da?!
Nå tør vi _forsiktig å håpe på at lillebror(eller søster) er på tur 5 år etter førstemann, men denne graviditeten er noe HELT annet en den forrige. Har vært kvalm siden før forventet mens, hatt stikninger, hodepine, cravings, magesmerter og strekk... Er dette vanlig?
Jeg blir sprø og kan ikke huske at det var slik sist overhode(eller har jeg bare fortrengt det?).
Er det dårlig nytt at jeg har slike smerter i magen tro? Det gjelder både vanlig magevondt og mensenliknende ubehag. Skal nevnes at jeg har ikke blødd en dråpe da, men frykten er der likevel.
Føler jeg har fått alle symptomer jeg noensinne har hørt om denne gangen
Trodde graviditeter ofte ble ganske like jeg, men disse kunne ikke vært mere ulike 
Noen som har det på samme måte?
Nå tør vi _forsiktig å håpe på at lillebror(eller søster) er på tur 5 år etter førstemann, men denne graviditeten er noe HELT annet en den forrige. Har vært kvalm siden før forventet mens, hatt stikninger, hodepine, cravings, magesmerter og strekk... Er dette vanlig?
Jeg blir sprø og kan ikke huske at det var slik sist overhode(eller har jeg bare fortrengt det?). Er det dårlig nytt at jeg har slike smerter i magen tro? Det gjelder både vanlig magevondt og mensenliknende ubehag. Skal nevnes at jeg har ikke blødd en dråpe da, men frykten er der likevel.
Føler jeg har fått alle symptomer jeg noensinne har hørt om denne gangen

Noen som har det på samme måte?