Kramper og magevondt ++

markrete

Glad i forumet
Gresskarfrøene2023
Når gir det seg da?!

Nå tør vi _forsiktig å håpe på at lillebror(eller søster) er på tur 5 år etter førstemann, men denne graviditeten er noe HELT annet en den forrige. Har vært kvalm siden før forventet mens, hatt stikninger, hodepine, cravings, magesmerter og strekk... Er dette vanlig?:confused2 Jeg blir sprø og kan ikke huske at det var slik sist overhode(eller har jeg bare fortrengt det?).

Er det dårlig nytt at jeg har slike smerter i magen tro? Det gjelder både vanlig magevondt og mensenliknende ubehag. Skal nevnes at jeg har ikke blødd en dråpe da, men frykten er der likevel.

Føler jeg har fått alle symptomer jeg noensinne har hørt om denne gangen :scratch Trodde graviditeter ofte ble ganske like jeg, men disse kunne ikke vært mere ulike :laughing3

Noen som har det på samme måte?

Når gir det seg da?!

Nå tør vi _forsiktig å håpe på at lillebror(eller søster) er på tur 5 år etter førstemann, men denne graviditeten er noe HELT annet en den forrige. Har vært kvalm siden før forventet mens, hatt stikninger, hodepine, cravings, magesmerter og strekk... Er dette vanlig?:confused2 Jeg blir sprø og kan ikke huske at det var slik sist overhode(eller har jeg bare fortrengt det?).

Er det dårlig nytt at jeg har slike smerter i magen tro? Det gjelder både vanlig magevondt og mensenliknende ubehag. Skal nevnes at jeg har ikke blødd en dråpe da, men frykten er der likevel.

Føler jeg har fått alle symptomer jeg noensinne har hørt om denne gangen :scratch Trodde graviditeter ofte ble ganske like jeg, men disse kunne ikke vært mere ulike :laughing3

Noen som har det på samme måte?
Jeg! Jeg har det på samme måte! Lurer også på om dette er dårlig nytt eller ikke. Noen som kan belyse temaet?

Er ikke uvanlig å ha mensmurringer i hele 1 trimester. Sikkert ikke uvanlig å ha det til fødsel heller

Jeg hadde alt du nevner over forrige graviditet. Hun er nå i barnehagen ;)
Denne gangen derimot kjenner jeg knapt noe som helst. Alle graviditeter er nok forskjellige

Jeg har hatt vondt siden før EL denne gangen. Kjente hele EL-prosessen, og etter EL flyttet det seg ned mot livmoren. Nå røsker det greit der nede på kveldene! En slags pulserende, sviende følelse i livmoren, men ikke helt som menssmerter synes jeg.
Jeg har ekstremt vondt i hodet i dag, og var svimmel ved et par anledninger i går. Ellers hverken såre bryster eller noe antydning til kvalme (ennå iaf). Nå er jeg bare 12 dpo da, så mye kan skje ennå.

Jeg har hatt masse mensmurringer, og stikninger. Har gitt seg litt nå, men kan komme og gå fremdeles. Er også kvalm og har såre bryster. Forrige svangerskap var jeg ikke kvalm, og merket knapt jeg var gravid 1. trimester. :)

Jeg får vondt i magen ganske ofte enda (6+6). Har ei stor cyste så vil tro den hjelper til på smertene også. Hvor langt er du kommet?

Pjuh, da er det vell helt vanlig da. Nå kan jeg i hvertfall roe litt ned, og komme gjennom det med litt mindre bekymring ;)

Back
Topp