Kraftige smerter og blødning!

Mammadrømmen

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Det hele startet i 15.00-tiden i dag, mens vi var ute å snekkerte på huset, jeg fikk kraftige smerter i nedre mage/underliv. Det kjentes ut som noen stakk kniver i meg og jeg klarte nesten ikke stå oppreist. Etter en stund gikk jeg inn på do, og det fikk jeg marerittet mitt oppfylt: friskt blod på papiret!

Etter å ha grått ferdig tok jeg kontakt med legevakt og fikk beskjed om å komme hvis jeg var bekymret. Jeg er 5+6 på vei så jeg visste at det ikke var så mye de kunne gjøre, men det som skremt meg mest var smertene.

På legevakten fikk jeg snakket med lege og tatt HCG blodprøve, og etter hvert ga smertene seg. Skal til fastlege på mandag for ny HCG.

Har heller ikke blødd så mye etterpå som jeg trodde hvis dette er SA.

Til å begynne med trodde jeg alle symptomene var borte også, men ømme pupper er tilbake igjen nå i kveld.

Jeg er helt knust, ganske sikker på at jeg har mistet nå.

Noen som har vært borti lignende og IKKE mistet ?

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Nei uff! Så forferdelig! Håper virkelig at det bare er en helt uskyldig blødning. Jeg blødde litt mellom uke 5 og 7 i første svangerskap og det gikk veldig bra. Krysser fingrene for deg♡

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Uff, slike hendelser er ikke noe gøy :( krysser fingrene for at det ikke kommer mer blod og at den lille spira har det bra!!

Sent from my iPad using BV Forum

Krysser fingrene for lille spire <3 Det er veldig vanlig å blø i løpet av et svangerskap. Har vært borti at mirakler kan skje. Håper det er bra med lille!

:-( Krysser fingrene for deg at det bare blir med denne ene gangen, og at alt står bra til med spiren din !! <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Krysser fingrene for at alt er bra! :(

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Uffda, så ekkelt å oppleve! Ønsker deg masse lykke til i morgen, også håper vi spiren har kloret seg godt fast!

TuMmY LoVe

Uff. Jeg kjenner veldig godt følelsen. Rundt uke 5-6 skjedde noe avdet samme meg. Fikk plutselig knivstikkende smerter i underlivet/magen, de var kortvarige men intenst vonde. Rett etterpå blødde jeg litt friskt blod. Det kom aldri noe mer smerter og blødningene avtok og ble borte etter et par dager. 5 dager sener fikk jeg se et hjerte som slo på ul. Krysser fingrene for deg!

6. April 2013
7. April 2015

Uff. Jeg kjenner veldig godt følelsen. Rundt uke 5-6 skjedde noe avdet samme meg. Fikk plutselig knivstikkende smerter i underlivet/magen, de var kortvarige men intenst vonde. Rett etterpå blødde jeg litt friskt blod. Det kom aldri noe mer smerter og blødningene avtok og ble borte etter et par dager. 5 dager sener fikk jeg se et hjerte som slo på ul. Krysser fingrene for deg!

6. April 2013
7. April 2015

Godt å høre at dette har gått bra for noen, jeg prøver å være realistisk men har fortsatt et håp :-)

Ble du henvist til tidlig ultralyd av legen din pga av smerte/blødning eller tok du det privat?

Jeg har ikke blødd, men fikk noen sinnsyke magesmerter her en natt. Varte vel i 10min kanskje. Tror kanskje det kun var luftsmerter... Så kan jo være det var det du og hadde. Og at blødningen og smertene ikke henger sammen...får håper det iallfall;)

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Uff... dette er ikke noe gøy;( jeg hadde sterke magesmerter i uke 5 og ble super-bekymret... målte hcg tre ganger etter dette og heldigvis fortsatte den oppover...:)
Sender mange lykke-til-klemmer

Uff det var ikke noe kjekt å lese.... krysser alle fingre for at det var en uskyldig blødning og at alt står bra til!

Sent from my HUAWEI Y300-0100 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke blødd, men fikk noen sinnsyke magesmerter her en natt. Varte vel i 10min kanskje. Tror kanskje det kun var luftsmerter... Så kan jo være det var det du og hadde. Og at blødningen og smertene ikke henger sammen...får håper det iallfall;)

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Det tenkte jeg også på, for dagen før hadde jeg helt sinnsyke luftsmerter i magen når jeg skulle legge meg. Så, håper på det :-)

Back
Topp