Det hele startet i 15.00-tiden i dag, mens vi var ute å snekkerte på huset, jeg fikk kraftige smerter i nedre mage/underliv. Det kjentes ut som noen stakk kniver i meg og jeg klarte nesten ikke stå oppreist. Etter en stund gikk jeg inn på do, og det fikk jeg marerittet mitt oppfylt: friskt blod på papiret!
Etter å ha grått ferdig tok jeg kontakt med legevakt og fikk beskjed om å komme hvis jeg var bekymret. Jeg er 5+6 på vei så jeg visste at det ikke var så mye de kunne gjøre, men det som skremt meg mest var smertene.
På legevakten fikk jeg snakket med lege og tatt HCG blodprøve, og etter hvert ga smertene seg. Skal til fastlege på mandag for ny HCG.
Har heller ikke blødd så mye etterpå som jeg trodde hvis dette er SA.
Til å begynne med trodde jeg alle symptomene var borte også, men ømme pupper er tilbake igjen nå i kveld.
Jeg er helt knust, ganske sikker på at jeg har mistet nå.
Noen som har vært borti lignende og IKKE mistet ?
Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
Etter å ha grått ferdig tok jeg kontakt med legevakt og fikk beskjed om å komme hvis jeg var bekymret. Jeg er 5+6 på vei så jeg visste at det ikke var så mye de kunne gjøre, men det som skremt meg mest var smertene.
På legevakten fikk jeg snakket med lege og tatt HCG blodprøve, og etter hvert ga smertene seg. Skal til fastlege på mandag for ny HCG.
Har heller ikke blødd så mye etterpå som jeg trodde hvis dette er SA.
Til å begynne med trodde jeg alle symptomene var borte også, men ømme pupper er tilbake igjen nå i kveld.
Jeg er helt knust, ganske sikker på at jeg har mistet nå.
Noen som har vært borti lignende og IKKE mistet ?
Sent from my D6503 using BV Forum mobile app