Kraftig utslett ved barbering. Hjelp?

Jeg hadde det ikkje så lenge som deg, men en dag eller to. Men jeg bruker repair cream som du får kjøpt på butikken m, står med baby/barne produktene. Smører med godt inn med den først, barberer å så smører med den igjen etterpå. Ikkje hatt problemer etterpå

Klør mindre om jeg smører med antibackrem rett etter barbering, men får utslett og hevelse uansett..håpløst!

Jeg hadde det ikkje så lenge som deg, men en dag eller to. Men jeg bruker repair cream som du får kjøpt på butikken m, står med baby/barne produktene. Smører med godt inn med den først, barberer å så smører med den igjen etterpå. Ikkje hatt problemer etterpå
Da skal jeg teste ut den også ;)

Hårfjerning med sukker?? Dette må du fortelle mer om :p
Sukkerpasta. :) De bruker det i stede for vanlig voks. Mye mildere for huden (jeg får også utslett av vanlig voks og barberskum med parfyme). Det er rett og slett bare smeltet sukker, en slags myk "karamellklump". Haha! Vet ikke hvordan jeg skal forklare det.
De drar ut med hårene i stede for imot som ved vanlig voks, du blir ikke rød eller irritert/øm etterpå. Det er kun smerten akkurat i det det rives av.
Det vil nok ta lengre tid enn vanlig voksing av legger kan jeg tenke meg, men jeg ville prøvd hadde jeg vært deg. :) (Har aldri prøvd på leggene, kun nedentil, og det anbefales for å si det sånn! Kommer aldri til å gå tilbake til barbering igjen! :D )

Back
Topp