Venessiela
Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Håper noen har råd å komme med. Hver eneste gang jeg barberer leggene mine så får jeg kraftige utslett som svir og klør noe helt grusomt, og som varer i ca 4 dager. Det gjør direkte vondt! Dette er noe som startet plutselig for et års tid siden. Kunne klø og svi litt i 1 dag før, men det var ingenting i forhold til nå.
Reagerer også sterkt på både hårfjerningskrem og voks.
Jeg har til nå prøvd ut samtlige barberhøvler på markedet. Prøvd å barbere med alle typer barberskum, vann med såpe, kun vann, babyolje og prøvd å ikke bruke noe. Ender opp med det samme fæle utslettet uansett. Blir heller ingen forskjell om jeg barberer hver uke, 1 gang i måneden eller sjeldnere. Og hjelper ikke med fuktighetskremer.
Må også nevne at jeg barberer både underarmene og nedentil, men aldri opplevd utslett der.
Noen som har råd?
Reagerer også sterkt på både hårfjerningskrem og voks.
Jeg har til nå prøvd ut samtlige barberhøvler på markedet. Prøvd å barbere med alle typer barberskum, vann med såpe, kun vann, babyolje og prøvd å ikke bruke noe. Ender opp med det samme fæle utslettet uansett. Blir heller ingen forskjell om jeg barberer hver uke, 1 gang i måneden eller sjeldnere. Og hjelper ikke med fuktighetskremer.
Må også nevne at jeg barberer både underarmene og nedentil, men aldri opplevd utslett der.
Noen som har råd?