Kraftig blødning i uke 10 - ikke SA?

Hei dere, og takk for alle gode meldinger :Heartpink Da har jeg vært på UL, og fikk gode nyheter: Sprellende foster, målt til 10+1 akkurat sånn som det "skulle". God fosterlyd (170) og armer som viftet masse foran hodet. 2 hjernehaldeler så vi også.
Morkaken dekker mormunnen totalt, så det var grunnen til blødningen. Hun fant også mer blod der, så jeg kan fovente at det i alle fall blir én sånn blødning til.
Håper veldig at morkaken flytter seg, både for å slippe KS (vil aller helst føde vaginalt), og fordi hun var veldig streng på ikke trene, ikke løfte mer enn 5 kg, og ikke samleie... Tror jeg må diskutere dette med jordmoren min. Altså, må jeg, så må jeg, men det blir lenge uten samleie, og kjipt å ikke kunne trene i det hele tatt.

Selvsagt veldig lettet og glad for resultatet, og ikke minst er det godt å vite hvorfor jeg fikk en såpass kraftig blødning :D
Så godt å høre :Heartbigred

Godt at spiren er der fremdeles. Gledelig lesing :) masse lykke til. Er strengt med ingen samleie og trening. Men det er av veldig god grunn. Husk bare premien i enden. ;) det finnes mye god lesing om temaet bare du er litt kildekritisk ;)

Så godt å høre at alt stod bra til med den lille i magen! Forstår godt at du ble bekymret, men det går som regel går bra selv om man opplever å blø litt. Denne artikkelen gir deg dessverre ingen fasit, men kanskje den kan berolige litt. Vi har også en podcast som handler om blødning i svangerskapet, dersom du har lyst til å lytte.

Ønsker deg alt godt og at lille spire fortsetter å vokse seg stor og sterk :love017

Er det penetrering så er problemet med sex eller at du får orgasme? For hvis det er selve penetreringen som er problemet så kan dere kose dere uten den. Ikke like kjekt men da beholder dere hvertfall samlivet og nærheten. Og så er det vare å krysse fingrene for at morkaken flytter på seg.

Back
Topp