Krabbing snart? :) så spent når det skjer

En tråd i 'Livet med barn 0-1 år' startet av Mamma Til William❤, 15 Nov 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mamma Til William❤ Blir kjent med forumet

Heihei alle :happy:
    Min lille gutt på 8mnd har nå lært seg desse her etter rekkefølge ,hva har deres lært seg ?

1.rulle fra rygg til mage
    2.holde magen oppe
    3. Åler seg fremover
    4. Ruller rundt ivrig

Da tenker eg at det er ikke lenge til han lærer seg å krabbe , kan tro det skal bli travelt :happy093

2. Veivalsa Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Mi på 8 mnd kan rulle fra rygg til mage og fra mage til rygg, sitte uten støtte, av og til sette seg og selv. Og i forrige uke begynte hun såvidt å åle seg fremover, men det går ganske langsomt foreløpig.
    Storebroren lærte også å sitte først også krype. Tok bare et par uker før han begynte å krabbe.

• Liker Liker x 1
  3. Mia_mini Elsker forumet

Min jente på 9mnd har krabbet en stund nå, og reiser seg opp og går bortover når hun kan holde seg. Og på brio vogna.
    Har gått alt for fort! :eek:
    Eller kan hun vise hvor stor hun er, klappe og spise selv. Samt kaste mat med vilje under bordet :shifty: Tidlig tullefrøken her

• Liker Liker x 1
  4. nkrstn Elsker forumet Sommerfuglene Oktoberlykke 2019 Snøkrystallene2021❄️

Min lærte seg akkurat å gå uten støtte (9 mnd):happy: ålte seg i Juli og krøp i September, så det har gått fort:dead:

• Liker Liker x 1
  5. Mamma Til William❤ Blir kjent med forumet

Så kjekt :happy: begynne rå bli travelt for de fleste da ;)
    Idag begynte lille og ta seg oppi krabbestilling så her er det noe på gang , kjelt å se utviklingen :)

6. Mamma Til William❤ Blir kjent med forumet

Min gutt kan enda ikke sitte da men det kommer nok snart :happy:

7. Anine Forelsket i forumet Snøkrystallene2021❄️

Jenta mi begynte å krype og stå med støtte når hun var 6,5 måned gammel, begynte så å gå rett før hun var 9 måneder, så vi har hatt det veldig travelt:wacky::happy:

• Liker Liker x 1
  8. Mamma Til William❤ Blir kjent med forumet

Absolutt der har dere :happy: tidlig ute jenta deres

9. Veivalsa Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Ja, alt kommer til slutt :) forrige barnet mitt gikk ved 15 mnd, ganske stor forskjell på det og å gå ved 9 mnd liksom :p men begge deler er normalt

• Enig Enig x 2
  10. Mamma Til William❤ Blir kjent med forumet

Wow ja det var litt av en forskjell:)

• Enig Enig x 1
  11. Veivalsa Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

«normalen» er at man skal krabbe innen 12 mnd og gå innen 18 mnd, så først om det tar lenger tid enn det at man tenker at det kan være unormalt :)

• Informativ Informativ x 1
  12. Mamma Til William❤ Blir kjent med forumet

Takk for svar :happy: det visste eg ikke

13. Anine Forelsket i forumet Snøkrystallene2021❄️

Ja altfor tidlig ute, skulle heller ønske at hun hadde ventet litt med å gå for det blir mye knall og fall:nailbiting: Føler hun får et nytt blåmerke hver eneste dag:sorry:

14. Mamma Til William❤ Blir kjent med forumet

Uffda stakkars lita :sorry:

15. Skinnylatte Betatt av forumet

Jaja, mi blir 9 mnd neste helg og krabber eller åler seg IKKE for å si det slik… null interessert. Men som Veivalsa sier; alle er ulike og det blir nok til slutt.

16. Mamma Til William❤ Blir kjent med forumet

Ja de følger nok sin egen utvikling ;)
    Vi går til ysioterapeut med vrs og de påstår noehelt annet :banghead: meen de får det til til slutt :happy:

17. Skinnylatte Betatt av forumet

Hva er teorien der da? Noen do’s & don’ts?!

18. Mamma Til William❤ Blir kjent med forumet

Hovedsaklig så sa han fysio at de skal øve hver dag på magen og enkelte øvelser opp i krabbestilling og de skal ikke sitte i vippestol det var fyfy :stop:
    Men de lærer når de er kkare for det og vil eg tro ;)

• Informativ Informativ x 1
  19. Mamma Til William❤ Blir kjent med forumet

Oppdatering :)
    Her har minien min begynt å ta seg opp i krabbestilling selv nå , men vugger litt akkurat som han prøver og holde balansen .
    Morsomt å følge med på utviklingen, det skjer stadig nye ting . Skuffer og håndtak er plutseligt blitt spennende og :hilarious:

20. Babyprøver Glad i forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ FebbisBebbis2021 ❄️

Jenta mi har begynt å gå da hun var akkurat blitt 9 måneder (korrigert). Tvillingbroren har begynt med å krabbe nå (de er ennå 9 måneder korrigert). Begge sitter uten støtte og reiser seg selv opp.

• Hjertelig Hjertelig x 1

Del denne siden