Krabbing snart? :) så spent når det skjer

❤☆Mamma til william☆❤

Blir kjent med forumet
Heihei alle :happy:
Min lille gutt på 8mnd har nå lært seg desse her etter rekkefølge ,hva har deres lært seg ?

1.rulle fra rygg til mage
2.holde magen oppe
3. Åler seg fremover
4. Ruller rundt ivrig

Da tenker eg at det er ikke lenge til han lærer seg å krabbe , kan tro det skal bli travelt :happy093
 
Mi på 8 mnd kan rulle fra rygg til mage og fra mage til rygg, sitte uten støtte, av og til sette seg og selv. Og i forrige uke begynte hun såvidt å åle seg fremover, men det går ganske langsomt foreløpig.
Storebroren lærte også å sitte først også krype. Tok bare et par uker før han begynte å krabbe.
 
Min jente på 9mnd har krabbet en stund nå, og reiser seg opp og går bortover når hun kan holde seg. Og på brio vogna.
Har gått alt for fort! :eek:
Eller kan hun vise hvor stor hun er, klappe og spise selv. Samt kaste mat med vilje under bordet :shifty: Tidlig tullefrøken her
 
Min lærte seg akkurat å gå uten støtte (9 mnd):happy: ålte seg i Juli og krøp i September, så det har gått fort:dead:
 
Jenta mi begynte å krype og stå med støtte når hun var 6,5 måned gammel, begynte så å gå rett før hun var 9 måneder, så vi har hatt det veldig travelt:wacky::happy:
 
Jaja, mi blir 9 mnd neste helg og krabber eller åler seg IKKE for å si det slik… null interessert. Men som Veivalsa sier; alle er ulike og det blir nok til slutt.
 
Oppdatering :)
Her har minien min begynt å ta seg opp i krabbestilling selv nå , men vugger litt akkurat som han prøver og holde balansen .
Morsomt å følge med på utviklingen, det skjer stadig nye ting . Skuffer og håndtak er plutseligt blitt spennende og :hilarious:
 
Jenta mi har begynt å gå da hun var akkurat blitt 9 måneder (korrigert). Tvillingbroren har begynt med å krabbe nå (de er ennå 9 måneder korrigert). Begge sitter uten støtte og reiser seg selv opp.
 
Back
Topp