Krabber barna?

Krabber, sitter og reiser seg opp etter ting her å. Men blir åling om hun skal fort frem. Er jo som en reser :happy: nettop begynt å reise seg. Så senga måtte ned på laveste punkt igår! Så gøy når det er så mye som skjer :D
 
Krabber, åler seg (gjør dette mest, da det går fortere), står og går rundt møbler. Men sitter ikke stødig :wideyed:
 
Oi, her går det unna! Blir straks mer travelt når de begynner å reise seg å krabbe rundt ;) får nyte rullingen jeg
 
Ålte seg i starten, men nå krabber han, sitter stødig og reiser seg :) full fart :)
 
Min har krabbet et par mnd. Nå er det gøyest å reise seg. Skal reise seg etter absolutt alt og er ikke så interessert i å krabbe lenger. Begynte å sitte samtidig. Veldig kjekt når de kan sitte og leke med deg :D
 
Hun åler seg, sitter og øver på krabbing hver dag. Humper bortover :p Klarer ikke å reise seg helt selv, men elsker å få lov til å stå/gå!
 
Krabber, sitter, klatrer og går langs/mellom møbler! Blir helt nervevrak jeg :p Hehe
Hun elsker å gå når vi holder henne i hendene.
 
Her går det unna ser jeg. Gøy :D Setter seg opp og sitter stødig selv her. Vil gjerne stå og holde seg til ting, men langt ifra stødig. Åler seg med stor fart, og blir frustrert når hun ikke kommer seg framover når hun står på alle fire
 
Åler seg frem, sitter, reiser seg opp (legging er blitt en tålmodighetsprøve..), går så smått langs ting, skal helst gå med å holde i hendene til noen hele dagen, begynt så vidt å prøve seg på å krabbe opp trapper.. Krabber bare et par steg av gangen, så legger han seg ned og åler istedenfor..
 
Hun åler seg, sitter og øver på krabbing hver dag. Humper bortover :p Klarer ikke å reise seg helt selv, men elsker å få lov til å stå/gå!
Skal ikke mange dagene til før det skjer noe nytt. Nå er det primært krabbing det går i og hun reiser seg opp over alt!
 
Snuppa gjør alt mulig. Krabber, sitter stødig, står støtt ved bord o.l. og går npr vi holder henne i hendene
 
Ingen krabbing. Setter seg ikke opp selv heller.

Sitter støtt og åler seg dit hun vil.
 
Back
Topp