Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
barna her inne nå? Nicolai har enda ikke knekt krabbe koden[8|] Han kommer seg fremover i fullfart,reiser seg opp og går rundt møblene,setter seg opp ,klatrer i trapper og alt,men krabbe?neida![:-]
Jepp, ho har krabba i over 1 mnd no[:D] Å går roint bordet å røyse sæ opp etter skapdørin å vinduspostn[:D] Så her e d foilt kjør[:D] Klare å stå pittelitt alein å[:)]
Har krabbet i ca 3-4 uker nå.Åler seg ikke i det hele tatt lenger,så her er det full fart,reiser seg opp etter alt og går litt rundt tingen,glemmer seg og står 2 sec alene så ned på rumpa[8D]
Men snuppa krabbet ikke før etter ho lærte seg å gå[8D]
Oda har skyvd seg bakover lenge, men for litt over en uke siden begynte hu å krabbe forover [:D] Så nå får jeg ikke være aleine noe sted og huset må sikres skikkelig [8D]
Ja hun krabber for fullt her, begynte da hun var 8 mnd [:D]
Meeeen, nå er hun OVERALT [8D] og jeg må passe på jevnlig. Så på en måte føler jeg at hun er klar for barnehage, hun trenger snart nye utfordringer. Begynner om 2 uker [:D]