krabber alle

Mari87

Elsker forumet
barna her inne nå? Nicolai har enda ikke knekt krabbe koden[8|] Han kommer seg fremover i fullfart,reiser seg opp og går rundt møblene,setter seg opp ,klatrer i trapper og alt,men krabbe?neida![:-]

Nope, bare noen få steg fremover, så ned på magen og åle i full fart [8D]

ORIGINAL: Fabrina

Nope, bare noen få steg fremover, så ned på magen og åle i full fart [8D]

hehe:P Ja er opp på alle fire,for så å legge seg ned igjen og åle seg fremover[8D]

Sebastian krabber hele tiden nesten. Men om han vil til noe i full fart så åler han seg, for det går fortere enda ;p

Jepp ho krabber jo, men ikke veldig mye. Ho syns det går fortere å krype enda så krabber kanskje halvveien dit ho skal og kryper resten [8D]

Nope! Her rører vi oss nesten ikke..

ORIGINAL: Cathee

Rundt i ring og litt bakover [8D]

Ikke så fort, men hun har det tydligvis ikke så travelt. Men det går fort nok[;)]

Ikke alle krabber da, kan hende barnet begynner rett å gå og hopper helt enkelt over krabbinga. Mange som gjör det.

ORIGINAL: Cathee

Ja han begynnte faktisk med det nå i helga :P Selvfølgelig når mammaen ikke var tilstede IGJEN!:P

Er nesten sikker på at han tar sine første steg når han er borte fra mammaen sin også.... :P

jepp er er krabbingen kommet i gang for en go stund siden.[:)] liten villmann jeg har reiser seg å går rundt borde å alt nå[8D]

Mi krabber ikke enda.. hun åler seg ikke heller. Hun kommer seg litt rundt med å snu seg i sirkel og rulle[;)]

Jepp, ho har krabba i over 1 mnd no[:D] Å går roint bordet å røyse sæ opp etter skapdørin å vinduspostn[:D] Så her e d foilt kjør[:D] Klare å stå pittelitt alein å[:)]

Niks, åler seg famover.. (mopper gulvet)

Har krabbet i ca 3-4 uker nå.Åler seg ikke i det hele tatt lenger,så her er det full fart,reiser seg opp etter alt og går litt rundt tingen,glemmer seg og står 2 sec alene så ned på rumpa[8D]

Men snuppa krabbet ikke før etter ho lærte seg å gå[8D]

Jonathan knekte aldri "åle-koden", men har krabba i over 2 mnd nå [:)]

Oda har skyvd seg bakover lenge, men for litt over en uke siden begynte hu å krabbe forover [:D] Så nå får jeg ikke være aleine noe sted og huset må sikres skikkelig [8D] 

Vesla har krabbet en stund nå, begynt å gå alene også nå. Men går fortest å krabbe, men hvis hun skal bare noen steg går hun [:D] 

Ja hun krabber for fullt her, begynte da hun var 8 mnd [:D]

Meeeen, nå er hun OVERALT [8D] og jeg må passe på jevnlig. Så på en måte føler jeg at hun er klar for barnehage, hun trenger snart nye utfordringer. Begynner om 2 uker [:D]

Back
Topp