Kosttilskudd :)

I første svangerskap tok jeg lifeline, i andre tenkte jeg å spare litt penger, og tok vanlig folat, multivitamin og omega 3. Men, viste seg at jeg mye lettere glemte det da (har tatt vitaminer til vanlig og, så er lissom ikke noe "nytt", så glemmer et par ganger i uka), så jeg er tilbake på lifeline, og tar hver dag :-D

Har tatt Gravitamin siden jeg slutta på pilla for 8 måneder siden :-) inneholder folat og mange andre vitaminer som er bra :-P

Jeg tar disse, men jeg er litt helsefreakete av meg, så jeg har tatt dem i flere år og er veldig fornøyd med det :)

Begynte med multivitamin da vi begynte å prøve på nr. 1 i 2012 og sluttet aldri egentlig.

Svelger alt med et glass aloe vera juice :)

ImageUploadedByBV Forum1428653207.496201.jpg

Jeg tar disse, men jeg er litt helsefreakete av meg, så jeg har tatt dem i flere år og er veldig fornøyd med det :)

Begynte med multivitamin da vi begynte å prøve på nr. 1 i 2012 og sluttet aldri egentlig.

Svelger alt med et glass aloe vera juice :)

Vis vedlegget 111799
Nesten likt til det jeg tar :) du skal være glad du har tatt snille bakterier, begynte å ta det selv for noen dager siden og endelig kom jeg på do :p

Nesten likt til det jeg tar :) du skal være glad du har tatt snille bakterier, begynte å ta det selv for noen dager siden og endelig kom jeg på do :p
Jeg gjør alltid det :) Gir det til sønnen min på 1,5 år også. Er ikke bare fordøyelsen det er bra for ;)

Tar folat og vitaminbjørner

Back
Topp