Tullerulle
Forelsket i forumet
Hvilke kosttilskudd tar dere nå som dere er gravide?
Jeg selv tar tran, folatsyre (!) og multivitaminer.
Jeg selv tar tran, folatsyre (!) og multivitaminer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har kjøpt en pakke på apoteket med alt nødvendig i! veldig greit, men store ubehagelige tabletter!
Har kjøpt en pakke på apoteket med alt nødvendig i! veldig greit, men store ubehagelige tabletter!
Tar det fordi det er anbefalt over alt, legen sa og jeg måtte ta ekstra av det nå i første trimester. har med utvikling av hjernen og organeneJa, jeg så pakken, de er jo enorme! Men sikkert bra.
Hva er forresten grunnen til at dere tar ekstra mye folat? Har dere for lave verdier fra før av eller?
Tar det fordi det er anbefalt over alt, legen sa og jeg måtte ta ekstra av det nå i første trimester. har med utvikling av hjernen og organene![]()
Er jo ikek bra å ta dobbelt opp, er kun anbefalt dose man skal ta. Fare for sjukdom (kreft) har jeg hørt om man tar for mye. Leste om det en plass men finner det ikke igjen!Ja, jeg tar jo også Folat, men ikke dobbelt opp liksomSå lurer på hvorfor folk tar mer enn anbefalt dose?
Jeg tar den anbefalte dosen på 0,4 mg folat for å forhindre ryggmargsbrokk og mangelfull utvikling av hjernen.
Er jo ikek bra å ta dobbelt opp, er kun anbefalt dose man skal ta. Fare for sjukdom (kreft) har jeg hørt om man tar for mye. Leste om det en plass men finner det ikke igjen!
Trur det er lurt å holde seg til det som er anbefalt, man får ikke en super smart baby selv om man tar doble doser vitaminer![]()
Er jo ikek bra å ta dobbelt opp, er kun anbefalt dose man skal ta. Fare for sjukdom (kreft) har jeg hørt om man tar for mye. Leste om det en plass men finner det ikke igjen!
Trur det er lurt å holde seg til det som er anbefalt, man får ikke en super smart baby selv om man tar doble doser vitaminer![]()