Kosthold

Vet at jeg BURDE spise sunt:bored: men jeg har vært veldig heldig fra naturens side - digger å løpe og trene, legger ikke så lett på meg, og da synes det så dårlig når jeg «jukser». Så hvis noen av dere har litt dårlig samvittighet så kan dere tenke på at min mat-dag ser ca sånn her ut (både i hverdagen, under forrige svangerskap og nå): kaffe og bolle til frokost (hei narvesen:hilarious:), matpakke til lunsj (3-4 skiver med pålegg, smurt hjemme), kaffe og sjokolade/smågodt til mellommåltid (byttes av og til ut med jobbfrukt hvis jeg har en god dag), en eller annen middag (og her er ikke jeg og mannen så værst - det er veggie wednesday, fisk 2-3 dager i uka, lite ferdigmat og stort sett salat/grønnsaker), av og til knekkebrød til kvelds, oftere is, sjokolade eller potetgull:wacky:

Jeg prøver å holde meg til 2 kopper kaffe mens jeg er gravid altså. Aldri mer enn tre. Og jeg holder meg unna muggost og spekemat. Også skal det sies at det ikke er enorme mengder godteri... Jeg en sånn som kan kjøpe en stor sjokoladeplate fra freia og kose meg med den i et par uker, en bit her og en bit der :hungry: men det er noe godt hver dag altså! Hvis jeg blir uggen så vil jeg helst ha noe søtt eller salt :confused005
 
Back
Topp