Kosthold?

Jeg spiser lavkarbo fra før av.. Har cøliaki også så lavkarbo er helt topp[emoji4] mye salater og grønnsaker [emoji7]

Klarer du å holde deg til lavkarbo i svangerskapet da?? Jeg har spist mye lavkarbo selv pga diabetes. Etter jeg ble gravid gikk det skikkelig vest med det sunne kostholdet mitt. Har seriøst levd på usunn mat siden jeg var 12 uker på vei. Og is, masse masse is
 
Klarer du å holde deg til lavkarbo i svangerskapet da?? Jeg har spist mye lavkarbo selv pga diabetes. Etter jeg ble gravid gikk det skikkelig vest med det sunne kostholdet mitt. Har seriøst levd på usunn mat siden jeg var 12 uker på vei. Og is, masse masse is
Hehe håper det [emoji4] har ikke klart det før når jeg har vært gravid.. Men kan jo spise easy is [emoji4] og jeg har jo cøliaki som egentlig skal gjøre ting lettere [emoji4]
 
Får håpe du klarer å holde sunt kosthold. For du blir vel veldig dårlig hvis du fpr i deg mat du ikke burde ha?
Ja jeg pleier av og til å skeie ut ved å spise gluten. Får bare vondt i magen og blir sliten og vondt i hodet [emoji4]
 
Ja jeg pleier av og til å skeie ut ved å spise gluten. Får bare vondt i magen og blir sliten og vondt i hodet [emoji4]
Jeg blir dårlig i lang tid hvis jeg får i meg gluten og er derfor supernøye:yuck: Håper du er litt ekstra nøye nå som du er gravid. Blir litt bekymra for deg ellers;)❤️
 
Jeg blir dårlig i lang tid hvis jeg får i meg gluten og er derfor supernøye:yuck: Håper du er litt ekstra nøye nå som du er gravid. Blir litt bekymra for deg ellers;)[emoji173]️
Ja jeg skal være nøye jeg for denne gangen må det jo bare gå eller så tror jeg faktisk jeg gir opp [emoji4]
 
Back
Topp