Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg prøver å bare spise i helgene, men kan slite på mandager om det er igjen noe fra helgen. Mer man spiser, mer sug får man. Jeg vet så godt at det ikke er bra med for mye sukker i svangerskapet, så jeg klarer å begrense det. Holder meg unna rødvin også og det gleder jeg meg virkelig til jeg kan drikke igjen
Off ja, mer jeg spiser jo oftere vil jeg ha. Så må vell bare kutte helt å bare holde meg til en dag Jeg er ikke så glad i vanlig mat. Liker best sukker
Jeg sliter også.. Men ikke bare når det gjelder sukker.. Jeg vil ha ny middag 2 timer etter den forrige. Spiser sikkert alt for mye MAT generelt..! æsj..!
Jeg sliter noe vanvittig med å holde meg unna, men går greit å ha hjemme om ting ikke er åpna.... bare så synd jeg har ekstremt lite støtte fra han jeg bor sammen med, han går og åpner ting midt i uka så nå truer jeg med å ende opp med 30 kg pluss om han ikke skjerper seg
Spiser litt her og der, ganske sjeldent, ikke noe store mengder, men jeg kan spise 8 epler på en dag da jeg får skikkelig sug på noe, og deler meg da et eple istedn for å spise sjokolade o.l )
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vi blir endelig foreldre i Januar 25.1.15
~ OUL 2 sept ~