Kosthold

Tweety

Mammalykke
Er jeg den eneste som ikke klarer å holde meg borte fra sukker hver dag?. Sliter enormt:(

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg prøver å bare spise i helgene, men kan slite på mandager om det er igjen noe fra helgen. Mer man spiser, mer sug får man. Jeg vet så godt at det ikke er bra med for mye sukker i svangerskapet, så jeg klarer å begrense det. Holder meg unna rødvin også og det gleder jeg meg virkelig til jeg kan drikke igjen :p

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Jeg sliter veldig med å holde meg unna:(

<3 VinterPrinsesse <3

Off ja, mer jeg spiser jo oftere vil jeg ha. Så må vell bare kutte helt å bare holde meg til en dag:( Jeg er ikke så glad i vanlig mat. Liker best sukker:p

Cola er nødvendig for at jeg skal greie dagen, fælt å si det høyt...

Ellers er det middagsrester, sjokomelk, brødskive med majones og skinke osv.. Ikke akkurat sunnhetsidealet jeg skulle ha nådd :(

<3 29.12.14 <3

Her har det tatt helt av! Har aldri vært e slik godtegris før som jeg er nå! Gir meg jo ikke før jeg er kvalm..

Off, men litt godt å vite at jeg ikke er alene:) Men nå må jeg skjerpe meg. Vi får motivere hverandre:)

Jeg sliter også.. Men ikke bare når det gjelder sukker.. Jeg vil ha ny middag 2 timer etter den forrige. Spiser sikkert alt for mye MAT generelt..! :( æsj..!

Mamma for første gang i des/jan <3

Er så vansklig å holde seg borte fra sukker!!! ELSKER sjokolade, greier så vidt å gå forbi sjokoladene på butikken... Prøver å styre meg;-)

Sliter jeg også! Prøver å holde meg til helgene, men klarer det ikke !!

Jeg sliter noe vanvittig med å holde meg unna, men går greit å ha hjemme om ting ikke er åpna.... bare så synd jeg har ekstremt lite støtte fra han jeg bor sammen med, han går og åpner ting midt i uka så nå truer jeg med å ende opp med 30 kg pluss om han ikke skjerper seg

Sliter veldig :(

Drakk Tab før svangerskapet, men nå må jeg ha cola, og dessverre går det ned i bøtter og spann :(
Og stratos har blitt namnam også :P

Ikke hver dag, men neste:o

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 19. Januar❤️

Spiser litt her og der, ganske sjeldent, ikke noe store mengder, men jeg kan spise 8 epler på en dag da jeg får skikkelig sug på noe, og deler meg da et eple istedn for å spise sjokolade o.l :))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi blir endelig foreldre i Januar ❤️
❤️25.1.15❤️
~ OUL 2 sept ~

Back
Topp