Kosthold for gravide

Spiste koldtbord i påsken, brie og spekeskinke er noe av det beste jeg vet :( spiste bare røykalaks med agurk da, veldig godt det også :)
Rart å si nei til mat man elsker!
Alle oster, også brie, er ok så lenge de er pasteuriserte, og det er de fleste som selges her til lands ☺️

Folk må få spise det de vil når de er gravide, og ta selv ansvar for seg selv og sin baby. Men å fortelle andre at det er helt greit å spise ting matportalen anbefaler at gravide skal holde deg unna, synes jeg blir veldig feil.

Last edited:
Folk må få spise det de vilkår de er gravide, og ta selv ansvar for seg selv og sin baby. Men å fortelle andre at det er helt greit å spise ting matportalen anbefaler at gravide skal holde deg unna, synes jeg blir veldig feil.
Da er det bra at ingen har gjort det, da ☺️

Da er det bra at ingen har gjort det, da ☺️

Det var jo akkurat det du gjorde da du sa det er helt greit å spise oster bare de var pasteuriserte ;-)

Det skrev jeg lenge før lenken om matportalen ble lagt ut, så jeg mener virkelig ikke at det var det jeg gjorde.

Da tolker vi det bare forskjellig, jeg tenker at man generelt, uavhengig av hvilke linker andre legger ut, ikke burde si at noe er trygt å spise for gravide, med mindre man har sjekket matportalen og fått det bekreftet først :-)

Back
Topp