Koseklut foran ansiktet?!

Full jubel her da lillesøster tok den anatomiske sutten vi kjøpte i dag! :D Hun var visst bare litt fin på det. Mam og avent ble spyttet ut. Endelig kan puppene få en liten pustepause når lille er overtrøtt :D

Her har vi prøvd trøst, mam, avent, nyfødt smokk, 3 måneders smokk 6+ måneders smokk. Tror vi har prøvd ALT, men mini nekter. Veldig frustrerende da han ofte er misstilpass og gråter mye :(

Hvor får man kjøpt?
Apotek og babyutstyrbutikker. Her var latex veldig populært i forhold til silikon. Nå bruker han derimot ingenting med mindre han er overtrøtt og glemmer seg og sånn tar smokken i et par minutter til han roer seg. Foreløpig går det greit. Men verdt å prøve latex, altså :)

Hvor får man kjøpt?
Jeg har funnet de på Babyshop og Apotek1. Mimmis.no har også. :)
Min lille tok også kun Suavinex i starten, men den fysiologiske sutten. Den er ikke like bred på tuppen som MAM.

Apotek og babyutstyrbutikker. Her var latex veldig populært i forhold til silikon. Nå bruker han derimot ingenting med mindre han er overtrøtt og glemmer seg og sånn tar smokken i et par minutter til han roer seg. Foreløpig går det greit. Men verdt å prøve latex, altså :)

Har jeg ikke tenkt over at materialet har noe å si, da prøver jeg det. Har bare sett mam og avent, men jeg har ikke leita så innamri...

Back
Topp