Flere som vil ha det? Frøkna her har plutselig begynt å ønske kosekluten foran ansiktet. Jeg blir litt bekymret, men hun våkner hvis jeg flytter den. Forsøker å flytte den litt unna nesen men hun er kjapp på å dra den "påplass" igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min liker også å ha det.
Den faller som oftest ned av seg selv, eller så veiver han den bort med armene.Tar du den bort? Eller lar du den ligge gjennom natta?
Min liker heller ikke smokk, men noen få ganger tar han den. Jeg kommer ikke til å gi opp det med smokken, for jeg orker ikke å være evigvarende smokkEr litt misunnelig på dere som har sånn kosebabyer med koseklut og sutt. Her vil hun ikke ha noen av delene. Skulle så gjerne gitt henne smokk. Hun tok smokk da hun var rundt 3 uker, men nå blir den spyttet ut med tidenes grimase..
Må ofte jobbe den inn her. Han er ikke sååå glad i den at det gjør noe. Må stryke han på kinnet samtidig som jeg holder smokken inne til han tar sugetak.Er litt misunnelig på dere som har sånn kosebabyer med koseklut og sutt. Her vil hun ikke ha noen av delene. Skulle så gjerne gitt henne smokk. Hun tok smokk da hun var rundt 3 uker, men nå blir den spyttet ut med tidenes grimase..
Er litt misunnelig på dere som har sånn kosebabyer med koseklut og sutt. Her vil hun ikke ha noen av delene. Skulle så gjerne gitt henne smokk. Hun tok smokk da hun var rundt 3 uker, men nå blir den spyttet ut med tidenes grimase..
Mi tar bare smokken hvis ho er skikkelig trøtt! Ellers er det bare puppen til ho mor som funker som volumkontrollEr litt misunnelig på dere som har sånn kosebabyer med koseklut og sutt. Her vil hun ikke ha noen av delene. Skulle så gjerne gitt henne smokk. Hun tok smokk da hun var rundt 3 uker, men nå blir den spyttet ut med tidenes grimase..
Kan være hun ikke liker formen på tutten?Er litt misunnelig på dere som har sånn kosebabyer med koseklut og sutt. Her vil hun ikke ha noen av delene. Skulle så gjerne gitt henne smokk. Hun tok smokk da hun var rundt 3 uker, men nå blir den spyttet ut med tidenes grimase..
Han her tar heller ikke smokken særlig ofte, og er i grunn ikke veldig kosete om dagen, med mindre han får ligge med puppen i munn. Ikke alltid puppen et populær heller, vært mye gråt og skriking den siste uken, særlig på ettermiddagen og kvelden. Vondt og frustrerende for mor. 5 1/2 uke nå.
Det kan veldig godt hende det jaKan være hun ikke liker formen på tutten?![]()
Min lille tok kun Suavinex sin i starten. Det er fremdeles favoritten, men nå har vi øvd mye på en 0-3 mnd fra MAM. Så nå går den også greit. Suavinex er ganske rett i sutten og ikke så brei på toppen som MAM. Har du prøvd anatomisk sutt også, som den fra NUK?Det kan veldig godt hende det jaDa hun tok sutt ville hun kun ha den 0-2 mnd fra avent. Mam sin smukk og avent 0-6 mnd var ikke snakk om
Men nå vil hun ikke ha noen. Har tenkt å prøve trøst sine smukker, men finner de ikke på apotekene her.
Nei det blir vel neste å teste utMin lille tok kun Suavinex sin i starten. Det er fremdeles favoritten, men nå har vi øvd mye på en 0-3 mnd fra MAM. Så nå går den også greit. Suavinex er ganske rett i sutten og ikke så brei på toppen som MAM. Har du prøvd anatomisk sutt også, som den fra NUK?
Så utrolig søte de var!