Koseklut foran ansiktet?!

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Flere som vil ha det? Frøkna her har plutselig begynt å ønske kosekluten foran ansiktet. Jeg blir litt bekymret, men hun våkner hvis jeg flytter den. Forsøker å flytte den litt unna nesen men hun er kjapp på å dra den "påplass" igjen

Sønnen min gjør det samme. Funnet ut at så lenge den er borti ene kinnet og dekker øynene, så er han fornøyd. Dette er pappan sin feil. Deres kosetid innebærer en stor pailabb som holder hodet hans på ene kinnet og hendene til sønnen vår som holder hånden til pappan.

Ja, koseklut må hun ha. Jeg sniker den bort når hun har sovnet.

Kosekluten blir godt brukt her også. Jeg tar den forsiktig bort når hun har sovnet :)

Er litt misunnelig på dere som har sånn kosebabyer med koseklut og sutt. Her vil hun ikke ha noen av delene. Skulle så gjerne gitt henne smokk. Hun tok smokk da hun var rundt 3 uker, men nå blir den spyttet ut med tidenes grimase..

Er litt misunnelig på dere som har sånn kosebabyer med koseklut og sutt. Her vil hun ikke ha noen av delene. Skulle så gjerne gitt henne smokk. Hun tok smokk da hun var rundt 3 uker, men nå blir den spyttet ut med tidenes grimase..
Min liker heller ikke smokk, men noen få ganger tar han den. Jeg kommer ikke til å gi opp det med smokken, for jeg orker ikke å være evigvarende smokk :p og kan ikke akkurat gå med puppen ute hele tiden heller :p

Må ofte jobbe den inn her. Han er ikke sååå glad i den at det gjør noe. Må stryke han på kinnet samtidig som jeg holder smokken inne til han tar sugetak.

Storebror tok ingen av delene han heller ;)

Mi tar bare smokken hvis ho er skikkelig trøtt! Ellers er det bare puppen til ho mor som funker som volumkontroll;) noe som er rart da jeg ikke har mye melk..

Han her tar heller ikke smokken særlig ofte, og er i grunn ikke veldig kosete om dagen, med mindre han får ligge med puppen i munn. Ikke alltid puppen et populær heller, vært mye gråt og skriking den siste uken, særlig på ettermiddagen og kvelden. Vondt og frustrerende for mor. 5 1/2 uke nå.

Kan være hun ikke liker formen på tutten? :)

Han her tar heller ikke smokken særlig ofte, og er i grunn ikke veldig kosete om dagen, med mindre han får ligge med puppen i munn. Ikke alltid puppen et populær heller, vært mye gråt og skriking den siste uken, særlig på ettermiddagen og kvelden. Vondt og frustrerende for mor. 5 1/2 uke nå.

Enig med du! Har en på 2 måneder som hverken tar smokk (tror vi har prøvd alle mulige slags typer) eller liker noen av de 10 forskjellige kosekluter sone. Veldig frustrerende når han gråter mye og til tider er svært krevende.

Kan være hun ikke liker formen på tutten? :)
Det kan veldig godt hende det ja :) Da hun tok sutt ville hun kun ha den 0-2 mnd fra avent. Mam sin smukk og avent 0-6 mnd var ikke snakk om :P Men nå vil hun ikke ha noen. Har tenkt å prøve trøst sine smukker, men finner de ikke på apotekene her.

Det kan veldig godt hende det ja :) Da hun tok sutt ville hun kun ha den 0-2 mnd fra avent. Mam sin smukk og avent 0-6 mnd var ikke snakk om :P Men nå vil hun ikke ha noen. Har tenkt å prøve trøst sine smukker, men finner de ikke på apotekene her.
Min lille tok kun Suavinex sin i starten. Det er fremdeles favoritten, men nå har vi øvd mye på en 0-3 mnd fra MAM. Så nå går den også greit. Suavinex er ganske rett i sutten og ikke så brei på toppen som MAM. Har du prøvd anatomisk sutt også, som den fra NUK?

Min lille tok kun Suavinex sin i starten. Det er fremdeles favoritten, men nå har vi øvd mye på en 0-3 mnd fra MAM. Så nå går den også greit. Suavinex er ganske rett i sutten og ikke så brei på toppen som MAM. Har du prøvd anatomisk sutt også, som den fra NUK?
Nei det blir vel neste å teste ut :) Kunne tenkt meg å prøve de som er så populære i USA som er store og runde, og noen har en kos festet på. Så en dame hadde det (eller var vel strengt talt babyen som hadde den :P) på helsestasjonen, men har ikke sett dem noe sted. Lurer på om hun bestilte på nett ellernoe kanskje..

Back
Topp