Kosebukse

Elsker de tynne kosebuksene fra Cubus jeg, de som heter cosy. Har 2 stk hjemme og kjøpt 2 nye til føden :D rare du :p
Men herreavdelingen på Cubus har noen kule som mannen er veldig fornøyd med. Strikk i beina så man ikke trenger å tråkke på den :)
Jeg har prøvd tynne før, men da fryser jeg bare :p Men nå har jeg jo fått litt ekstra polstring og fryser nesten aldri mer. I tillegg går vi jo mot sommer! :D Jeg skal hvertfall gi de en sjanse og prøve de :)

G-sport som har de kanskje? Har ikke sett de på runden min så langt hvertfall.
MX sport kjøpte jeg min.. Er vel no G-sport greier d.. D er hvertfall den beste joggebuksa jeg har eid!!! Nå er d sjeldent jeg bruker sånnebukser (liker at d strammer, så jeg begrenser matinntaket litt :-P ) men under graviditeten har den vært min beste venn ;)

Noen som har tips til hvor jeg kan kjøpe en god, romslig kosebukse? Jeg er ikke så fan av sånne helt tynne og savner den gamle, utslitte Nikebuksa mi. Men det er jo bare sånne modeller som er stram over rumpa og ikke noe særlig løse i det hele tatt (og ja, jeg prøver rett størrelse :p). Slim fit greier liksom. Har prøvd diverse andre tynne modeller på Cubus og HM, men de er ikke helt bra de heller. Har en god en fra Bikbok, men neste gang jeg var innom var de slim fit de også! Argh!
Jeg har flytta inn i mannens kosebukse fra h&m, deilig :-)

Hyyyl! Den er ikke i produksjon lenger!! Jeg tar en rååå sjangs og bestiller meg str 14år :-Pimage.jpg

Elsker de tynne kosebuksene fra Cubus jeg, de som heter cosy. Har 2 stk hjemme og kjøpt 2 nye til føden :D rare du :p
Men herreavdelingen på Cubus har noen kule som mannen er veldig fornøyd med. Strikk i beina så man ikke trenger å tråkke på den :)
Den cosy var jeg å kjøpte i dag, orker ikke prøve men håper den er grei å bruke. Hvis ikke får den ligge å vente på meg til jeg er "normal" igjen :p

Den cosy var jeg å kjøpte i dag, orker ikke prøve men håper den er grei å bruke. Hvis ikke får den ligge å vente på meg til jeg er "normal" igjen :p
Den er veldig god. Jeg syns ikke den strammer til vanlig. Nå har jeg kjøpt en str større i graviditeten, men det er kun fordi jeg føler jeg trenger ekstra plass :)

Jeg har også Et par Cosy-bumser fra Cubus. De er superdeilige, og ikke for tynne til å være vårbukse. Men er der flere som har problemer med at de nupper?

Jeg har også Et par Cosy-bumser fra Cubus. De er superdeilige, og ikke for tynne til å være vårbukse. Men er der flere som har problemer med at de nupper?
Ja mine nupper også. Kjører over med nuppefjerner med jevne mellomrom så holder den seg grei :)

Back
Topp