Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: 2prinsesserogbim
Eg e veldig glad i pitapizza... Ellers er jo fløtepoteter nesten det beste som finnes, men er så mykje arbeid å lage... Men trur ikkje da blir så lenge til da blir ein middag her i huset nei, med nåke godt kjøtt og mini gulrøtter.. Nam nam.. Til helga kanskje..
I dag fekk eg knall god kyllingsuppe hos svigermor til middag, fekk oppskrift, så gleder meg til å lage deg ein dag
ORIGINAL: Mamma til Andrea
ORIGINAL: sjanetta
Mye godt her ja. Ble sulten gitt. I kveld blir det mosika så lasgne er jo ikke såå annerledes. Lurer på om jeg må slå til med biff og fløte gratinerte poteter og stekt Bacon og sopp. MMm.. bare litt irriterende at biffen ikke kan være medium. He he...[:)]
[:)] Det heter moussaka...Veldig godt, og alt for lenge siden sist jeg spiste det.
Lager du med poteter eller auberginer?
ORIGINAL: Mamma til Andrea
Mye godt her ja. Ble sulten gitt. I kveld blir det mosika så lasgne er jo ikke såå annerledes. Lurer på om jeg må slå til med biff og fløte gratinerte poteter og stekt Bacon og sopp. MMm.. bare litt irriterende at biffen ikke kan være medium. He he...[:)]
[:)] Det heter moussaka...Veldig godt, og alt for lenge siden sist jeg spiste det.
Lager du med poteter eller auberginer?
Ja klar over det. Men skriver fra et lite tastatur på touchen på mobilen min så blir litt skrive leif.
He he, Nei er pakke fra butikken i dag. Derfor jeg ville lage noe ordentlig god mat fra bunnen i morgen, for er lønnings dag[:D]
ORIGINAL: aemde og Lille Prins
ORIGINAL: 2prinsesserogbim
Eg e veldig glad i pitapizza... Ellers er jo fløtepoteter nesten det beste som finnes, men er så mykje arbeid å lage... Men trur ikkje da blir så lenge til da blir ein middag her i huset nei, med nåke godt kjøtt og mini gulrøtter.. Nam nam.. Til helga kanskje..
I dag fekk eg knall god kyllingsuppe hos svigermor til middag, fekk oppskrift, så gleder meg til å lage deg ein dag
Åneeeeei, du lager jo bare fløtegratinerte poteter med ost, ifra Mills ! Den gule pakka ! Vann, melk og smør, å rett i ovnen [:D] Verdens BESTE fløtegratinerte poteter ! (Husk masse ost oppå de siste 10 minuttene) *sikle*