Kos

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Har barna deres begynt med kose klut eller lignende? :)

Her koser han med gulpekluter :p Hehe har alltid en med seg når han skal sove :)

Nei.. Ikke smokk heller. Sutter mye på hånda si da :o

Hun vill ikke ha den enda heller nei? :( uff håper hun tar tutt snart :/ han ville kake her heller men nå vill han ha den mer å mer heldigvis å hvertfall sammen med kluten

Nei, hun har snart svømmehud på fingrene og hendene tror jeg! Forsøker iherdig å stappe hele hånda inni, fingrene går så langt bak at hun brekker seg... Men tutt? Neitakk! :p

Både smokk og klut her. Vil gjerne ha klut over ansiktet når hun skal sove, hvis hun ikke får det så vrir hun seg og legger hele ansiktet inn i armkroken :joyful:

Nei, hun har snart svømmehud på fingrene og hendene tror jeg! Forsøker iherdig å stappe hele hånda inni, fingrene går så langt bak at hun brekker seg... Men tutt? Neitakk! :p
Hehe godt hendene duger :p de brukes flittig her å :) for tuten vill han bare ha i bilen og vogna :p som regel :p

Smokk og henda..nesten alle i familieb har sugd tommel,so spørst om smokken blir bytta ut når han får kontroll på fingrane og henda,for igrunnen e ikkje smokk so veldi populært :P

Vi har koseklut, ikke helt glad i smokk enda. Hun har en låsning i kjeven håper hun tar smokken når den er løsna :p men kosekluten liker hun veldig godt, borrer hodet langt inni mens hun lager masse rare lyder :p

Smokken har han hatt lenge og nå de siste ukene har kosekluten (eller gulpekluten, det er visst ikke så nøye :-p ) blitt mer og mer viktig. Ligger og gnikker ansiktet godt inni og tviholder på den så den er nesten med overalt her hjemme :-)

Har en koseklut-mus som vi legger over øynene noen ganger hvis han ikke får sove ordentlig på dagtid. Er han trøtt nok så tar han smokk, men spytter den ut når han sovner. Er han for våken så tar han ikke smokk. Han begynner å bli veldig interessert i ting da. Strekker seg etter bamsene i senga og får tak i dem av og til.:)

Hun liker koseklut (eller gulpeklut), bamse og smokk veldig godt, men eg har lurt på om det er farlig å ligge med kluten og bamsen, i og med at nest og sprinkelsengbeskyttelse skal vist være farlig?

Hun liker koseklut (eller gulpeklut), bamse og smokk veldig godt, men eg har lurt på om det er farlig å ligge med kluten og bamsen, i og med at nest og sprinkelsengbeskyttelse skal vist være farlig?
Nja.. Min bruker disse gulpeklutene.. De er veldig tynne å luftige mens stenge kant gjerne er tett å i tillegg er det tråder på enkelte.. Tenker hvertfall jeg :)

Back
Topp