Kortvarig glede

En tråd i 'November 2020' startet av Frøkna17, 25 Feb 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Frøkna17 Glad i forumet Snøkrystallene2021❄️

Våknet i dag med blødning som jeg regner med er mensen:sad010Fikk positiv digital 1-2 for 8 dager siden og har følt meg gravid så dette slo meg hardt i ansiktet. Tok ny test i stad hvor det sto «ikke gravid». Dette er vel det man kaller kjemisk?

Masse lykke til dere andre:love7
    Jeg får prøve meg på en Desember baby:Heartbigred

• Hjertelig Hjertelig x 2
  2. MaleneK Glad i forumet Novemberlykke 2020

:Heartred
    så trist å høre.

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. ModeratorVikar Flørter med forumet Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Så trist :( Varme tanker og gode klemmer :Heartred

4. Duni92 Blir kjent med forumet

Uff! Veldig leit! Lykke til videre!

5. 3gutter-ennsålenge Forumet er livet

så trist :Heartbigred

6. CasaMilla Flørter med forumet

Er så utrolig trist, føler med deg❣️ Ønsker deg masse lykke til videre med å lage baby
    En kjemisk graviditet er en graviditet. Man mister før 5+0, det kalles kjemisk fordi den eneste måten å påvise er gjennom kjemi (blod eller urin) etter ca 5+0 skal mankunne se en liten prikk på ultralyd der fosteranlegget er.

7. Bkno5230182 Flørter med forumet

❤❤ off, dette var triste nyheter. Jeg tror jeg hadde dette i fjor sommer. Men jeg var redd for at ikke jeg ville bli gravid fort igjen, men det tok meg ca 1,5 mnd rett etterpå denne kjemiske/spontanaborten. Siden legen fant ut at denne sa må ha skjedd da jeg var 4 uker og noen dager gravid. Men var uke 6 forsåvidt etter kalenderen da. Men syklussen kom fort tilbake ettersom det ble regnet som en sen mensen. Men jeg slo ut positiv på test. Men negativ test kom 5 dager etterpå. Ble svakere og svakere. ❤ føler med deg ❤❤❤ håper det går fort igjen får å få positiv test :)

8. Stjernedama Glad i forumet Novemberlykke 2020

Nei, så trist! :(
    Håper det klaffer med desemberbeibi :love017

9. Car0 Blir kjent med forumet

Så utrolig leit for dere! Kan ikke forestille meg hvor kjipt det må føles :(:Heartred Håper det klaffer for dere igjen kjapt!

10. Ivftroll Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

Så trist. Masse klemmer til deg.

11. Isla Elsker forumet Marsipanene 2019 Oktoberlykke2020❤ ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

❤️

Del denne siden