Kortvarig glede

Frøkna17

Glad i forumet
Snøkrystallene2021❄️
Våknet i dag med blødning som jeg regner med er mensen:sad010Fikk positiv digital 1-2 for 8 dager siden og har følt meg gravid så dette slo meg hardt i ansiktet. Tok ny test i stad hvor det sto «ikke gravid». Dette er vel det man kaller kjemisk?

Masse lykke til dere andre:love7
Jeg får prøve meg på en Desember baby:Heartbigred
 
så trist :Heartbigred
 
Våknet i dag med blødning som jeg regner med er mensen:sad010Fikk positiv digital 1-2 for 8 dager siden og har følt meg gravid så dette slo meg hardt i ansiktet. Tok ny test i stad hvor det sto «ikke gravid». Dette er vel det man kaller kjemisk?

Masse lykke til dere andre:love7
Jeg får prøve meg på en Desember baby:Heartbigred
Er så utrolig trist, føler med deg❣️ Ønsker deg masse lykke til videre med å lage baby
En kjemisk graviditet er en graviditet. Man mister før 5+0, det kalles kjemisk fordi den eneste måten å påvise er gjennom kjemi (blod eller urin) etter ca 5+0 skal mankunne se en liten prikk på ultralyd der fosteranlegget er.
 
❤❤ off, dette var triste nyheter. Jeg tror jeg hadde dette i fjor sommer. Men jeg var redd for at ikke jeg ville bli gravid fort igjen, men det tok meg ca 1,5 mnd rett etterpå denne kjemiske/spontanaborten. Siden legen fant ut at denne sa må ha skjedd da jeg var 4 uker og noen dager gravid. Men var uke 6 forsåvidt etter kalenderen da. Men syklussen kom fort tilbake ettersom det ble regnet som en sen mensen. Men jeg slo ut positiv på test. Men negativ test kom 5 dager etterpå. Ble svakere og svakere. ❤ føler med deg ❤❤❤ håper det går fort igjen får å få positiv test :)
 
Nei, så trist! :(
Håper det klaffer med desemberbeibi :love017
 
Så utrolig leit for dere! Kan ikke forestille meg hvor kjipt det må føles :(:Heartred Håper det klaffer for dere igjen kjapt!
 
Back
Topp