Kortvarig glede...

Hei jenter, vil bate oppdatere litt. Positiv test idag med strimler fra ebay! Om det er riktig så blir terminen som jeg skrev 3 mai :) håper det er virkelig og at den klorer seg fast! Måtte ta en test i vann også, og den ble negativ. Så da håper jeg ikke det er skygge streker! :)

♡ ønsker en liten ♡
Så fantastisk, gratulerer!! Da kan det jo være at det blir en liten aprilbaby likevel, eller en liten maiskatt :)

Oi, gratulerer så gøy :) hvordan gikk det med siste? Var det langvarig sa?

TuMmY LoVe

Nei jeg hadde blødninger i 4 dager. Var ko enda veldig tidlig. så ble som en forsinket mens. Men nå håper jeg den klorer seg fast i 9 mnd! :)

♡ ønsker en liten ♡

Så fantastisk, gratulerer!! Da kan det jo være at det blir en liten aprilbaby likevel, eller en liten maiskatt :)

Ja det kan fort bli en april baby :) så dette er spennende!

♡ ønsker en liten ♡

Gratulerer :) dette var hyggelig lesning

Åh gratulerer og DENNE gangen må den sitte! Håperhåper for deg <3

Takk dere! :) håper virkelig at det ikke er skygge streker jeg ser. Men jeg har 2 digitale tester som jeg kommer til å ta om noen dager:)

♡ ønsker en liten ♡

Gratulerer! Krysser alt jeg har for at spiren klorer seg fast for deg denne gangen <3

Last edited by a moderator:
Håper du får god oppfølging nå!!

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Gratulerer og håper den sitter;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Tusen takk dere ♡ krysser alt jeg har for at den skal klore seg fast denne gangen. Får god oppfølging bare jeg kommer meg til uke 6 :) så det første delmål!

♡ ønsker en liten ♡

Krysser fingrene for deg!!! Klem

Storesøster 2009
Lillesøster 2013
Lille spire 2015

Ååå, så gøy! Gratulerer så mye! :D Jeg har tenkt på deg, skjønner du :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk :) tok denne idag, så nå er det ikke tvil:)

♡ ønsker en liten ♡

Vedlegg

• 1408342763454.jpg
    1408342763454.jpg
    45,8 KB · Visninger: 16
Back
Topp