Kortvarig glede...

dollymama

<3Mai2015<3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Aprilbarna`15
Da ser det ut som min 3 SA er på gang... Blødningen har tatt seg opp idag... kjenner jeg er helt tom akkurat nå :'(

♡ ønsker en liten ♡

Sender deg stor klem.

Du skriver det er din 3. SA på rad.
Vil bare minne om at etter 3 SA/MA'er på rad har man krav på utredning.
Kanskje du bør ta en liten tur til legen slik at du kan få hjelp?

Ja jeg vet om det, har kontakt med gyn avd på sykehuset... mistet jo en jente i uke 31 i juli 2013 også.. så det har ikke akkurat vært ett bra år..

♡ ønsker en liten ♡

Off..så trist! Kjempe stor klem til deg! ♡

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Så trist :( VIlle definitivt kontaktet lege for utredning! Sender deg en stor klem og lykke til videre :Heartpink

Sender deg en stor klem ♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Neeeeiii! :( Så utrolig trist! Stor klem til deg! <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Så trist å lese. Håper du får skikkelig utredning og at den sitter alle 9 mnd neste gang!

6. April 2013
7. April 2015

Så trist å lese. Håper du får skikkelig utredning og at den sitter alle 9 mnd neste gang!

6. April 2013
7. April 2015

Takk dere♡ håper også det snart er vår tur. Om jeg blir gravid nå på neste el kan det alikevel hende jeg kan være her inne hos dere april jentene. Termin vil være 3 mai, men jeg kommer til å få ks eller bli satt igang før tiden. Så det kan alikevel bli april ♡ men det får dere tilfelle vite om vi blir så heldige♡

♡ ønsker en liten ♡

Takk dere♡ håper også det snart er vår tur. Om jeg blir gravid nå på neste el kan det alikevel hende jeg kan være her inne hos dere april jentene. Termin vil være 3 mai, men jeg kommer til å få ks eller bli satt igang før tiden. Så det kan alikevel bli april ♡ men det får dere tilfelle vite om vi blir så heldige♡

♡ ønsker en liten ♡

Da krysser jeg alt jeg har for deg! Lykke til! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk ♡♡

♡ ønsker en liten ♡

Håper spiren sitter snart. Føler med deg.

Takk for det♡

♡ ønsker en liten ♡

Så trist lesning, sender klemmer til deg

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Hei jenter, vil bate oppdatere litt. Positiv test idag med strimler fra ebay! Om det er riktig så blir terminen som jeg skrev 3 mai :) håper det er virkelig og at den klorer seg fast! Måtte ta en test i vann også, og den ble negativ. Så da håper jeg ikke det er skygge streker! :)

♡ ønsker en liten ♡

Oi, gratulerer så gøy :) hvordan gikk det med siste? Var det langvarig sa?

TuMmY LoVe

Back
Topp