Denne syklusen endte jeg med en lutealfase på 9/10 dager. Begynte med spotting 9dpo
.
Jeg har hatt en prosess de siste mnd med MA og mye kluss etterpå. Dette ble vel min første vanlige syklus nå siden jeg først ble gravid i høst.
Tidligere hadde jeg mer vanlig lutealfase på ca 12/13/14 dager.
Jeg er veldig lite interessert i å vente og se om kroppen fikser i syklusen selv nå. Den har ikke klart å fikse noe selv siden MA ble oppdaget i januar, så den stoler jeg ikke mye på
Leser litt om diverse ting man kan prøve selv, som B6, vitex, Wild yam. Men lite om når, hvor mye og hvor lenge ++.
Er det noen som har noen erfaringer med å øke lutealfasen og vil dele med meg?
.Jeg har hatt en prosess de siste mnd med MA og mye kluss etterpå. Dette ble vel min første vanlige syklus nå siden jeg først ble gravid i høst.
Tidligere hadde jeg mer vanlig lutealfase på ca 12/13/14 dager.
Jeg er veldig lite interessert i å vente og se om kroppen fikser i syklusen selv nå. Den har ikke klart å fikse noe selv siden MA ble oppdaget i januar, så den stoler jeg ikke mye på

Leser litt om diverse ting man kan prøve selv, som B6, vitex, Wild yam. Men lite om når, hvor mye og hvor lenge ++.
Er det noen som har noen erfaringer med å øke lutealfasen og vil dele med meg?

Jeg tester dette en syklus og ser hvordan det blir, så drar jeg til legen om det fortsatt blir kort lutealfase. Progesteron må kanskje måles en bestemt tid i syklus, regner jeg med.