Korsryggsmerter...

Frksvima

Betatt av forumet
Siden i går kveld har jeg hatt vondt i korsryggen, litt i magen ( lavt foran ) og i lysken.. Men mest i korsryggen og foran i magen, føler som om jeg har ordentlig mensen smerter.. De kommer ikke i tak, er en stund så forsvinner igjen.. Det er "konstante mensensmerter", uten mensen selvfølgelig.. :P Er 35+4, hodet er også festet :) er det flere som har det sånn? Det er jo ikke kynnere/rier osv..

Jeg hadde det litt i går etter at jeg hadde gått litt lengre på tur enn jeg kanskje burde.. Jeg mistenker at det er litt kraftigere kynnere siden det ikke kommer regelmessig.. Men har ikke peiling. :p

Menssmerter er en indikasjon på modning, helt normalt i slutten av svangerskapet :)

Jeg har hatt konstant vondt i korsruggen siden påske. Har jobbet hele tiden, men i går gikk det ikke mer. Sykemeldt de siste to ukene før permisjon.

I tillegg har jeg tidvis vondt i lysken og "menssmerter", som du. Skikkelig digg..:/

Jeg har hatt det sånn i nesten to uker nå, i varierende grad .. Fra plagsomt til vondt , og så helt fin :-P pga dette mente jordmor hun ikke kom til å se meg igjen ved neste kontroll ,var sist da jeg var 36+6. Er 38+0 i dag men ingen tegn til fødsel enda :-P

Har hatt detta av og på i halvanna veke no. Grådig slitsomt, men reknar med det hjelper å korte ned første fase av fødsel ;) legen blei overraska om han såg meg igjen på kontroll, men trur eg skal ta det med ei god klype salt :P

Back
Topp