DesemberBaby ♡
Betatt av forumet
Er der mange her som har tatt influensavaksinen nå? Eller når skal dere ta den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt du spør! Minner meg på å ordne meg tid til vaksinenEr der mange her som har tatt influensavaksinen nå? Eller når skal dere ta den?![]()
Har ikke tatt den enda. Sist jeg var hos legen var den ikke kommet, men de sa de forventet den inn Ila oktoberEr der mange her som har tatt influensavaksinen nå? Eller når skal dere ta den?![]()
Jeg tok denne ukaEr der mange her som har tatt influensavaksinen nå? Eller når skal dere ta den?![]()

Jeg skal ta den på mandagenEr der mange her som har tatt influensavaksinen nå? Eller når skal dere ta den?![]()
Det er tydelig anbefaling om å ta dose 4. for gravide nåJordmoren min hadde ikke fått med seg at det var kommet anbefalinger om fjerdedose covid-vaksine til gravide så tenker å spørre på legekontoret når jeg ringer for influensavaksine (når de endelig får inn den…)
Jeg skal ta den på neste jordmortimeEr der mange her som har tatt influensavaksinen nå? Eller når skal dere ta den?![]()
Skal ta! Vaksina kommer nå 11 oktober til mitt kontor så blir å løpe ned daEr der mange her som har tatt influensavaksinen nå? Eller når skal dere ta den?![]()
Ikke her hellerHer har hverken lege eller jordmor nevnt noe om korona (eller influensa) vaksine.
Ikke heller, men da jeg tok det opp med de så var de begge veldig på at de burde man ta. Litt snodig at de ikke nevner det!Her har hverken lege eller jordmor nevnt noe om korona (eller influensa) vaksine.
Ja, det tenker jeg og om de faktisk mener at det er noe som er viktig at man tar.Ikke heller, men da jeg tok det opp med de så var de begge veldig på at de burde man ta. Litt snodig at de ikke nevner det!
Håper jeg ikke får bivirkninger!