Koronavaksine dose 4, hvilke råd har du fått av din lege/jordmor?

Jordmoren min hadde ikke fått med seg at det var kommet anbefalinger om fjerdedose covid-vaksine til gravide så tenker å spørre på legekontoret når jeg ringer for influensavaksine (når de endelig får inn den…)

Jordmoren min hadde ikke fått med seg at det var kommet anbefalinger om fjerdedose covid-vaksine til gravide så tenker å spørre på legekontoret når jeg ringer for influensavaksine (når de endelig får inn den…)
Det er tydelig anbefaling om å ta dose 4. for gravide nå :) Du kan også kontakte vaksinasjonskontoret i kommunen din, booke time via kommunens hjemmeside eller forsøke drop in, dersom de tilbyr det i din kommune? :)

Her har hverken lege eller jordmor nevnt noe om korona (eller influensa) vaksine.

Jeg tok coronavaksinen forrige uke og influensavaksinen i dag. Jeg har blitt skikkelig dårlig av de tre forrige coronavaksinene, men denne gangen var det ikke så ille. Vond arm og litt slapp dagen etter bare.

Har aldri tatt den mot influensa før, så vi får se hvordan det går.

Jeg er uansett keen på å prøve å holde meg frisk så tett opp mot termin, så håper vaksinene hjelper!

Back
Topp