Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fått anbefalt å ta 4. dose av jordmor og skal ta både den og influensavaksinen (ikke samtidig).
Forstår godt du blir stresset.Uff, blir skikkelig stresset av dette. Jeg er livredd for å ta den nå når jeg er gravid. Er det helt trygt?! Men er og veldig redd for å få korona igjen..
Er IKKE imot vaksine, bare veldig redd bivirkninger. Har tatt to doser, men ble sikkelig dårlig av dose 2!
Dere som har tatt nå nettopp, fikk dere bivirkninger dagen etter??
Nei, jeg aner ikkeDet blir nok samme her, vet du forresten hvor lang tid det må gå i mellom de to vaksinene?
Jeg ringte koronatelefonen i kommunen og bestilte time der. Mange har også link til timebestilling på kommunens hjemmesideHar dere bare bestilt time på egenhånd? Jeg har fått time til legen nå på onsdag. Skal ta blodprøver for å sjekke vitaminer. Tenkte å spørre ham om både korona- og influensavaksine. Men hvis jeg kan bestille utenom er det kanskje bedre?
Er usikker på hvor mange doser jeg skal ta. For var prøver da jeg skulle ta dose 3, så ble anbefalt å vente med den siden jeg muligens kunne være nygravid på det tidspunktet.
Så godt du får tatt den i morgenViste seg at vi har drop-in her i kommunen. Så da skal jeg innom i morgen. Gruer meg litt, for ble ganske dårlig av dose 2.
Skal også ta vanlig influensavaksine. Fikk høre fra legekontoret at de venter å få den uti oktober en gang.![]()