Koronavaksine dose 4, hvilke råd har du fått av din lege/jordmor?

Eliine

Flørter med forumet
Hei,
Har noen av dere blitt anbefalt å ta 4.dose koronavaksine nå, mtp det er lenge siden forrige dose/gjennomgått sykdom, eller hvilke råd har dere fått? :)

Har ikke fått noen råd til nå, men får jeg tilbudet tar jeg det imot med glede! :)

Har ikke fått noen råd enda, men skal til henne i morgen så kanskje det blir snakket om da? Vet ikke hva jeg skal gjøre da. Har 3 doser, og fikk korona 3 uker etter dose 3. Det var en ganske kjip sykdomsrunde vi hadde her i huset.

Min lege skulle undersøke det, takker ja med glede jeg også dersom det viser seg å være aktuelt. Har 3 doser og hatt korona 1 gang, men begge deler er lenge siden nå.

Håper vi alle holder oss så friske som mulig, og får tatt influensavaksine også før det bryter ut for fullt.
Ubehagelig å være høygravid etterhvert og syk samtidig..

Jeg har bare tatt 2.doser..
Den 3.dosen «utgikk» pga avbestilling i en tøff tid når bestefar døde. Og har egentlig bare gått meg i glemmen etterpå å ta den..

Jeg har ikke hatt corona.. enda omtrent alle rundt meg har hatt og jeg har sittet myyyye i karantene. Hehe. Sønnen min fikk også corona når det var min uke og lå oppå meg 24/7. Men jeg og dattera mi slapp unna selv da.

Men ja, jeg burde vel kanskje bare fått tatt disse dosene om det ikke er farlig..

Har tre doser, ikke hatt korona. Tar om jeg får tilbud.

Har tatt to doser og hatt corona en gang. Skal høre med JM neste uke hva anbefalingen er nå

Tatt to doser, nettopp hatt korona. Kommer ikke til å ta flere doser.

Ikke hatt korona ikke tatt vaksinen og kommer heller ikke til og ta den :)

Ikke tatt vaksinen og kommer ikke til å ta den heller. Har hatt korona og det var en mild forkjølelse. Ble mer syk av influensaen i fjor høst.

Har en dose, og fikk covid forrige jul, og nå i sommer. Sistnevnte var kun en lett forkjølelse, og så lenge det fortsetter å være milde varianter ser jeg ingen grunn til å ta en dose til.

Har 2 doser, og hadde korona den uka jeg ble gravid faktisk:p
Men kommer ikke til å ta flere doser, var ikke sånn overivrig på å ta de to første heller ;p

Har noen av dere som skulle forhøre dere med jordmor/lege fått tilbakemelding? :)

Her anbefalte gynekolog meg å ta 4.dose dersom eg fekk tilbudet. (Var på OUL han sa det) Har 3 doser frå før og eg fekk påvist corona samtidig som eg fant ut at eg var gravid :D

Har 3 doser og fikk ikke corona før noen mnd etter at jeg ble gravid (ca 9 mnd etter siste dose).
Tar gjerne en dose til dersom vi blir tilbudt det, da jeg har vært mye eksponert for det som sykepleier/nærkontakt osv, uten å ha blitt syk :happy:

Back
Topp