Korleis har livet forandra seg etter du fekk barn?

Jeg måtte omtrent gi opp det jeg liker best... Men syns det var verdt det, man får et helt nytt liv ❤️
 
Tiden! Alt legges opp etter rutinene til vesla ifht mat og søvn, også at alt er så uforutsigbart man vet liksom aldri hvordan dagen blir. Føler jeg er blitt enda mer strukturert og nøye, og irriterer meg mer over ting jeg ikke tenkte på før f.eks når handikapptoan er opptatt pga en gjøk som heller bruker DEN doen enn å gå inn på mann/dame og du står der med en grinete baby som er både sulten og trenger ny bleie!! Men jeg har aldri vært lykkeligere og har fått mitt største ønske og mening med livet, oppfylt <3<3
 
Livet blir jo snudd opp ned! men på en heller god måte:) Du har ikke tid til deg selv på sammemåten, du kan ikke bare spontant dra ut å finne på noe om du vil. Planlegging er nøkkelen nå! Og jeg merker at det å bare kommeseg ut døra og dra et sted tar myyye lenger tid enn før! Det var jeg ikkeforberedt på. Hvor mye tid det går til pakking osv. Men uansett så er det verdt det. Jeg kan nesten ikke tenke at jeg hadde et liv uten dattera mi:)!
 
Back
Topp