Koreansk kosmetikk

Jeg spør her jeg, er KK greit å bruke under graviditeten? Har kjøpt den Witch-hazel pore clear toner fra Secret key, men ble litt usikker på å bruke den da jeg vet så lite i forhold til svangerskap does and donts...

Jeg spør her jeg, er KK greit å bruke under graviditeten? Har kjøpt den Witch-hazel pore clear toner fra Secret key, men ble litt usikker på å bruke den da jeg vet så lite i forhold til svangerskap does and donts...

Så lenge den er fri for visse syrer så. Husker ikke i farta hvilke syrer du bør unngå, men bha og cvitsyrer mener jeg.

En skal vel strengtatt ikke bruke bha og vit a syrer men disse finnes nok i veldig mye en bruker som mange ingen vet om... Som dusjsåpe, osv.

Her er en grei oversikt. Bruker selv Milk brightning toner fra Secret key og vet den inneholder syre...
5ec58c3704549753af572ed2167f62bc

Aner ikke om det er syre i den, jeg får Google :) tusen takk for svar :-D

Back
Topp