Koreansk kosmetikk

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Noen som driver med det her? :)
Hva bruker dere?

Selv begynte jeg med hudpleierutinen for 2 uker siden. Trodde aldri jeg kom til å gidde å gjennomføre det, da jeg har tendensen til å sove så lenge som mulig og knapt ha tid til å legge på mascara før jeg må skynde meg til bussen, men det gikk seg overraskende fort til. Ser resultater allerede og, linjene har blitt merkbart svakere!

Jeg bruker en blanding av Secret Key og Mizons produkter.

Hva slags rutiner, hva er det du gjør? Mot rynker? Eller? Haha, jeg driver ikke med det som du kanskje skjønner. :p

Begynte for en tre ukers tid siden, og er hekta! Så mange fantastiske produkter!

Nå må noen fortelle oss hva dette er for no. Hehe :p

Har akkurat begynt å teste det ut:)

Hva slags rutiner, hva er det du gjør? Mot rynker? Eller? Haha, jeg driver ikke med det som du kanskje skjønner. :p
Jeg og ble nysgjerrig nå! Fortell!
Eg og vill veta vad er detta før noet?
Ble nyskjerrig jeg også hva dette er:)
Nå må noen fortelle oss hva dette er for no. Hehe :p
Jeg har fin hud fra før, så jeg bruker produkter for anti-age. Etter 2 uker har linjene i pannen blitt merkbart svakere.

Cluet er at Korea er tiår foran resten av verden i utviklingen av hudpleie og kosmetikk, og legger mye i å holde huden pen og frisk.

For min del har jeg innført rens, toner, ampull, øyekrem og dagkrem/sleeping mask, samt solkrem.

Last edited by a moderator:
Det er veldig mye å sette seg inn i, men jeg har begynt i det små.
"Problemet" mitt er at jeg har en god del vestlige produkter på lager, som jeg syns jeg må bruke opp først, og så kjøper jeg inn koreansk dersom det er noe jeg mangler.

Pr nå bruker jeg oljerens, ampull, solkrem og Tony Moly Egg pore som er koreansk. Bruker også noen sheet masks innimellom.

Men sååå mye a gitt :eek: jeg smører kanskje huden med fuktighetskrem 2 ganger i uka :p
Jeg var der jeg og, men da jeg gadd å ta meg tid til å sette meg inn i dette ble det rett på ebay og bruke penger. ;)

Jeg var der jeg og, men da jeg gadd å ta meg tid til å sette meg inn i dette ble det rett på ebay og bruke penger. ;)
Uff. Trenger ikke en ny unnskyldning til å gå inn der å bruke penger :p haha. Skulle prøvd. Men hadde foretrukket å handle alt i en pakke :p

Men, er ikke koreanse produkter testet på dyr? Eller er det kun Kina som har som regel at alt skal være testet på dyr?

(Ikke ment for å starte en diskusjon, kun ett spørsmål i uvitenhet. )

Men, er ikke koreanse produkter testet på dyr? Eller er det kun Kina som har som regel at alt skal være testet på dyr?

(Ikke ment for å starte en diskusjon, kun ett spørsmål i uvitenhet. )
Jeg fant en oversikt over hvilke koreanske merker som ikke er testet på dyr:
http://animalrightskorea.org/bad-science/korean-cruelty-free-cosmetics.html

Jeg så også at korea innfører forbud mot dyretesting. Dette trer i kraft i 2017, men det betyr jo at det blir færre og færre.

Back
Topp