Kor oppbevarar du klea?

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Klare ikkje å bestemme meg for kva eg vil! Eg og gubben har vores kle på vårt soverom i kommodar, hat skråtak så har ikkje plass til skap. Dressar og kjoler henger i skapet til storesøster sitt skap på hennas rom sammen med hennas kle. Ho er 9år og synes det er uproblematisk at ho har klea på sitt soverom - er der ho kler på seg.

Men, så har me kommande storebror på 14 mnd og så kjem tvillingjentene snart. Og ingen av dei kler på seg sjølv. Storebror tar me fortsatt med ned på badet og byttar bleie og kle på stellebordet.
Men har ikkje plass til alle klea til storebror og lillesøstre på badet...

Eg kan ta klea til Jr opp på rommet hans, og ha jentene sine på badet. Men synes det er så upraktisk å ikkje ha klea der ein pleier å bytte...

Jenta vår på tre år vil helst kle på seg på badet, men hun har klærne på rommet sitt. Hun bærer klærne sine inn på badet selv, da. Lillebror på én måned har sine på badet.

Vi kommer til å ha klærne på rommet hans, og så tar vi det bare med inn. Har tenkt at jeg kommer til å ha litt skift på vårt soverommet til nettene. Nå hat vi leilighet så er ikke lange biten å gå for å hente klær for oss :)

Vi har klærne til de to eldste oppe, og til minste har vi de nede. Skulle gjerne hatt alt inne på vaskerommet, men det er ikke plass..

Hun har klærne sine i kommode på soverommet sitt. Skal hun bytte klær tar jeg med klær på stellebordet, eller om jeg oppdager at hun må skifte klær pga bæsj så bare bærer jeg henne i bleia inn og henter klær :)

Her har alle på rommene sine, men minstemann har soverom rett ved badet, så det er ganske praktisk.
Uansett så finner jeg til klær til alle barna og legger på en benk på badet (de er 8 mndr, 4 og 5.5 år). Så kler de på seg der. :)

Her har vi våre klær på vårt soverome og minis klær på hans soverom. Har verdens minste bad, så har aldri vurdert å ha klær der inne :p

Har walk-in garderobe ;)

Vi har klærne til hele familien på vårt soverom nå. Har ikke tenkt over om det skulle være upraktisk at det ikke er der barna skifter. Vi bor lettvint på en etasje da, så det er ikke langt for å hente klær.

Mini sine klær er i klesskapet på rommet hennes. Våre klær er i klesskapet på vårt soverom + to små kommoder med undertøy:)

Jeg har alltid hatt klærne på soverommet hennes og tatt med de klærne hu trenger på badet. Lillebror får klærne sine i mellomgangen på utsiden av badet og blir til at jeg tar med det han trenger på badet.

Jeg elsker å ha soverom og bad i samme etasje. Er vokst opp med soverom i andre og bad i første. Tok alltid med ned. Vi har klær som kan brukes en dag til på badet og tar nytt tøy med til badet enten på morgenen eller kvelden før. Har skap på soverommene.

Eldste har like stort skap som vi foreldre, så der har vi finklær og litt sånn "sessongklær" vi legger vekk i perioder. Lillesøster har lite klesskap og får ha det for seg selv.

Eldste har på sitt rom, mellomste i gangen utenfor badet og minste har på badet :) vi har også hver vår hylle på badet med sokker og undertøy.

Last edited:
Vesla har en kommode og tre skuffer i baderomsinnredningen. Hun skal snart få seg et eget skap på rommet. Vi har et walk in closet, det er ikke innredet med hyller osv enda, men der har vi alle våre klær, med unntak av truser og sokker, som vi også har på badet. Syns det er greit å ha undertøyet på badet. :p

Vi voksne har 3 svære kommoder på vårt rom. Eldste og minsta har 2 kommoder hver på sine rom. Nede har vi en kommode på badet med alle sitt undertøy og sokker, ikke blanda. Ei hylle hver :p
Har også ett lite rom utenom oppe som vi henger dress og kjoler i :)

Har klærne våre på vårt soverom, klær til begge gutta på hvert deres soverom. Sesongklær i et skap i gangen og delvis også i et skap på et annet rom. Da minstemann var mindre og brukte flere skift om dagen hadde vi alltid noen ekstra skift på badet.

Back
Topp