Klare ikkje å bestemme meg for kva eg vil! Eg og gubben har vores kle på vårt soverom i kommodar, hat skråtak så har ikkje plass til skap. Dressar og kjoler henger i skapet til storesøster sitt skap på hennas rom sammen med hennas kle. Ho er 9år og synes det er uproblematisk at ho har klea på sitt soverom - er der ho kler på seg.
Men, så har me kommande storebror på 14 mnd og så kjem tvillingjentene snart. Og ingen av dei kler på seg sjølv. Storebror tar me fortsatt med ned på badet og byttar bleie og kle på stellebordet.
Men har ikkje plass til alle klea til storebror og lillesøstre på badet...
Eg kan ta klea til Jr opp på rommet hans, og ha jentene sine på badet. Men synes det er så upraktisk å ikkje ha klea der ein pleier å bytte...
Men, så har me kommande storebror på 14 mnd og så kjem tvillingjentene snart. Og ingen av dei kler på seg sjølv. Storebror tar me fortsatt med ned på badet og byttar bleie og kle på stellebordet.
Men har ikkje plass til alle klea til storebror og lillesøstre på badet...
Eg kan ta klea til Jr opp på rommet hans, og ha jentene sine på badet. Men synes det er så upraktisk å ikkje ha klea der ein pleier å bytte...