Kor ofte

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Vasker dokke badet?
Her vaskes det minst ein gong i veka. Men som våtsom flest kjem det mykje og synlig støv der, og det hater eg :p

Prøver å få vasket minst en gang i uka :) Blir fort mye støv siden vi har tørketrommel og masse klær selngt overalt der inne :P

Vi må kjøpe ei spesial skittenkleskorg, for skitne kle har ein tendens til å bli slengt på gulvet istedenfor å bli bært ned på vaskerommet :p

Alt for sjelden... :oops:

Skulle ønske vi hadde eget vaskerom.. Det er den store drømmen :p

men du orker aldri å halde vaskerommet ryddig, dersom det er ei trøst.. alltid bomba!:P Hahahaha;P

Ryddig holder jeg det. Ment ikke nyvasket

Men da slipper man rotet på badet hvertfall :p

Vaskerommet vårt er alltid bomba :) drømmer om ikeaskap der skittentøyskurvene skal stå inni skap med hull, då vises ikkje rotet :):):)

Vi har skittentøyskurver inne på soverommene også vi. Hjelper litt på å spre skittentøyet. ;)

Vasker badet 1 gang i uka og ekstra når det trengs ;) Verste jeg vet er skitne toalett! Legger merke til det på besøk hos andre, og tenker at det gjør de nok hos meg også :p

Ikke ofte nok føler jeg, men 1 gang i uken ca.

Er et knøttlite bad, så når ungene kommer hjem med vått yttertøy så blir det mektig fullt der inne, eneste rommet i hus med gulvvarme :p

Det verste som fins er når det ligger drit igjen i dassen etter folk har vært på do! :P

En gang i uka :)
Vaskedama tar det skikkelig annenhver uke og så tar jeg en kjapp runde den andre uka.
Har to bad pluss vaskerom så det er nok å vaske på :p

Vaskedame høres digg ut.

It is :D
Håper bare jeg har råd til å beholde henne nå som jeg går ut i ulønnet permisjon.. Er 1000 kjappe i mnd..

1000 kr. Hørtes verd det. Hvor stort er huset?

Misunnelig. Er litt sær på å ha andre i rotet mitt. Hvis ikke så skulle jeg vurdert det. ;)

Jeg rydder først :p og har jeg ikke tid til å rydde ordentlig så hiver jeg alt inn på et rom og sier at hun ikke trenger å vaske der :D

Back
Topp