Kor ofte kniper du?

Liaff

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Har du gode kniperutiner? Kor mykje kniper du per dag?
Eg er så sykt dårlig på det, at eg no må skjerpe meg grundig, ellers kjem eg vel til å slite resten av graviditeten med å holde meg tørr :(

Husker bare på å gjøre det når jeg har lagt meg. Så da tar jeg en omgang med så mange jeg orker.
Husk at det er viktigere å gjøre de ordentlig enn å gjøre flest mulig.

Jeg var helt rå de første tre månedene!!! Nå er jeg så altaltaltfor dårlig :-( jeg kjenner det hver gang jeg spyr - må konsentrere meg skikkelig om å knipe samtidig, dritt.

Jeg synes det er enklest å få ordentlig kontakt om jeg ligger på siden med en pute mellom knærne. I andre stillinger synes jeg ikke det er like greit å få kontakt med de rette musklene. Er også derfor jeg gjør det når jeg har lagt meg, siden jeg uansett sover med en pute mellom knærne.

når jeg kommer på det xD noen ganger hver dag andre ikke i det hele tatt på flere dager

Godt å sjå at det ikkje berre er eg som er dårlig på å få det gjort...:)

Har vert utrolig dårlig i store deler av svangerskapet. Har prøvd å skjerpe meg må mot slutten, men det blir kun en gang for dagen. Har satt alarm på telefonen :)

Skjer et par ganger når jeg kommer på d :p

Sniker fra april.
Jeg syntes det begynner og bli ubehagelig og vanskeligere og knipe nå som babyen ligger langt ned med hodet. Merker dere noe til det?

Bare når jeg kommer på det. Kanskje en gang daglig eller sjeldnere :( vanskelig har det også blitt å få det til ordentlig..

Sniker fra april.
Jeg syntes det begynner og bli ubehagelig og vanskeligere og knipe nå som babyen ligger langt ned med hodet. Merker dere noe til det?
Jeg sliter også med knipingen pga at hodet er iveien, men prøver :)

Back
Topp