Kor mange veit om graviditeten så langt?

Mine nærmeste venninner fikk vite først,,for jeg ville ha hjelp til å tyde testen:p mannen fikk jeg til å ringe meg fra jobb, han trodde først ikke på det, så måtte ta en digital :)

Forteller familien det på julaften tenker jeg, finne en artig måte å fortelle det på :)
 
Mannen min måtte hjelpe meg å se etter strek på strimlene, så da den digitale lyse mot meg i dag var han forberedt, men jeg løp rett til han og skalv av glede! Mamma og en kompis vet. Forteller pappa og svigers om ei ukes tid, jobben må nok få et forvarsel om ikke lenge, men venter med resten til nærmere jul!
 
Tre venninner/kollegaer + en av mine svigerinnen som er lege.
God å ha henne om jeg skulle lure på noe, hun hjalp meg mye igjennom sa'en jeg hadde i august.
Skal å fortelle det ganske tidlig til de jeg jobber på base med på barnehagen.
De viste alle at om det da jeg mistet å de var en veldig god støtte, de vil uansett mistenke nå når jeg skal på flere tidlig ultralyder og forskjellige kontroller etterhvert:happy:
 
Kun mannen som vet om det. Ringte mens han var i nordsjøen. Han trodde ikke på det. Måtte bevise det med digital test når han kom hjem samme kvelden :cool: Ble veldig glad da når det gikk opp for han, siden vi har prøvd i over 2 år!
 
Kun mannen min :) tok den i dag morges, så i fra, trodde den sku bli negativ (turte ikke å håpe). Så sa det med engang! :D :D
 
Mannen så klart. Et vennepar av han.
Noen av mine venninner. Kun fordi jeg er litt nedfor for tiden. Så da er det enklere å forklare hvorfor.
 
mannen og 2 gode veninner :) håper jeg klarer å holde det hemmelig frem til julaften
 
Kun de to nærmeste venneparene våre :) De har fulgt oss i prøvetiden på 3 år også ❤️ :)
 
Nå vet nesten alle på jobb det siden jeg er så kvalm, men har ikke felt det med noen av familie og venner enda, gleder meg til det :)
 
Nå vet sjefen det.. hun avslørte meg i går:p men det er i grunn helt greit siden jeg hadde tenkt å si det til uka:)
Håper jeg klarer å holde det litt til ovenfor de to jeg jobber nærmest...
 
Nå vet mine foreldre det, samt svigermor. Jeg var smart å nevnte det rett etter at de sa " jaja e det nå bror din gjør rett så e det æ skaff oss nok barnebarn i hveryfall". Så da så jeg ut som rene engelen i fht :hilarious: og siden de fikk vite det, så måtte svigermor også få. Jeg er imot å forskjellsbehandle besteforeldre :p
 
Nå er det bare mannen min og meg som vet det ;) men vi skal fortelle det til mamma og søsteren min neste uke + pappa :) så blir det foreldrene hans og søsteren hans etter det
 
Forsatt kun mannen min og jeg! :) Gleder meg til å fortelle da.
 
Mange ;-) Sjefen min, foreldrene hans, venninnegjengen min og et vennepar av oss. Stresser ikke med å holde det hemmelig, alle disse personene hadde vi sagt det til om vi mistet. Vil heller komme med en kontrabeskjed, enn å måtte først fortelle at vi har vært gravide men at vi mistet.
 
Så langt vet mannen (selvfølgelig), sjefen, legen, 2 venninner og mannen til ene venninna, min PT, og to kollegaer. I tillegg vet damene på tjenestekontoret på jobben det. Fått meg 30% sykemelding allerede så jeg slipper unna nattevaktene. Nattevakter er ikke bra når man er gravid..
 
Lillesøsteren min vet det nå, Mamma vet det, nå skal snart mormoren min få vite det + hans foreldre og søster ;)
 
Kun barnefar vet det:) Tok bilde av monitoren å gikk opp å viste han så jeg fikk se ansiktsuttrykket:) det var ett gledelig syn:Heartred han hadde bestemt seg for flere dager siden att noe hadde grodd seg fast pga dårlig form, vonde føtter, sterk luktesans å tretthet.. bare jeg som ikke viste det:p
 
Back
Topp