Kor mange veit om graviditeten så langt?

Pga langt forløp på fert. Klinikken vet mannen, søsteren, mamma, stefar og en venninne :) de har liksom fulgt med i hele prosessen.
 
Jeg har sagt det til mamma, to gode venninner og søsteren min :D i tillegg så kjøpte jeg en body til kjæresten min hvor det sto "i ❤️ Dad" sammen med testen :) <3 veldig hyggelig! Flrste gang jeg er gravid og føler også at det ikke er et faktum å miste så sant det skjer så her oppfører vi oss som om alt er i skjønneste orden!
 
Bare mannen foreløpig. Men det er vel bare spørsmål om tid før jeg ikke klarer å holde meg lengre.... Skal blant annet til søstra på middag på tirsdag, tviler på at jeg klarer å holde meg :p
 
Last edited:
Jeg klør i fingrene etter å si det til mamma, men jeg vil også holde det hemmelig frem til julaften! Men det er vanskelig, jeg forteller mamma alt liksom :)
 
Jeg har vært veldig hormonell i et par dager allerede, og det har dessverre gått ut over sønnen min som har oppført seg enda mer trassen i det siste. Så jeg og pappaen fortalte han det i går. Han er 6 år og ble veldig glad. Men han forstod at det er hemmelig enda. Vi fortalte han det så han kan ta hensyn og ikke være så kranglete. Det hjalp. Men var det dumt? Noen andre som har fortalt til søsken tidlig?
 
Jeg fant det ut på søndag, litt svak strek, så var redd det var skygge, så sa ikke noe til mannen en gang :p I går fortalte jeg han det etter jobb, selvom planen var og holde meg til onsdag, da har jeg fri og vi skulle på lunsjdate, hihi :) Så det ble bare til at jeg viste ham testen og spurte om han så streken denne gang, haha, han er så fortvilet over å ikke se streker bare jeg ser :p Men denne så han! Og i morges tok jeg digital som jeg la fra meg på badet når han kom inn :)

Ellers vet damene fra termingruppen min med datteren min på 4 det, vi deler ALT :) Ellers ingen i familien enda. Kunne tenkt meg og si det til jul, er vel da type 12 uker, men spørs må form og alt :) Historie med hyperemesis så spørs om det går an og holde hemmelig :)
 
Her er det bare mannen som vet det ennå, men har planer om å fortelle det til mamma og pappa i helgen. Jeg har kjøpt krus med "verdens beste bestemor" og "verdens beste bestefar" og har tenkt å invitere de på kaffe :D
 
Her vet mannen det, i tillegg har jeg fortalt det til mamma, fem venninner og fem kollegaer, og har planer om å ringe pappa og svigers snart siden jeg syns de bør få vite det omtrent samtidig som mamma :)

fortalte pappaen det da han sto opp, men jeg har sagt det til ham omtrent daglig siden EL at "nå er jeg gravid", så han forventet det kanskje litt :p
 
Kun fortalt det til ei på jobben som jeg stoler på.. ellers har jeg planlagt å si det til sjefen snart, har et godt forhold til henne så det skal ikke være noe problem.. i tillegg vet hun om sa jeg hadde i august, så jeg føler at det er lettere at hun vet det denne gangen:)
 
Vi fortalte ungene i går, så nå vet ungene, søstra mi og bestevenninna mi det. Ja, også en kollega som har vært bombesikker på at jeg ville være gravid før jul til tross for at vi ikke var prøvere

Vi tok testen sammen
 
Last edited:
Foreløpig kun mannen min, og håper å holde det mellom oss noen uker til. Da får mine foreldre vite det pga hjelp med de andre barna. Så er drømmen å holde det hemmelig frem til julaften for de fleste andre! Kuleste julegaven da :) ELSKER hemmeligheter..... MEN jeg blir veldig fort stor, så vi får se hvor lenge det går da ;-) Til mannen min skrev jeg "Hei pappa" på magen min idag... Han ventet ikke svar før tidligst imorgen, så han ble satt ut litt. Ble veldig rørt og gråt nesten av glede da jeg ba ham se på noe som "klødde" på magen min... :)
 
Mannen og to venniner vet det så langt. Må berre bli litt meir vant til tanken at nr.4 er på veg før fleire får vite det :p
 
Back
Topp