M
Moderator Linda
Guest
Korleis fekk evt mannen vite det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha godt å høreSendte bildemelding av testen + noen fine ord da han var på jobb ikke veldig romantisk her heller
Det gjorde jeg også med vår førsteSendte bildemelding av testen + noen fine ord da han var på jobb ikke veldig romantisk her heller
Jeg fant ut i går, og allerede vet mamma, pappa og brødrene mine det er og 3 av de nærmeste venninnene mine jeg tenker at går det ikke så bra så har jeg i det minste vært gravid. Og mister jeg er det godt å ha noen å prate med men vi venter noen uker med å fortelle det til sønnen vår. Han er plapremunn hahaNår skal dere fortelle foreldrene deres og søsken?
Samboeren var hjemme når jeg tok test, begynte med en svak en så han var forberedt i noen dager før CB digital lyste opp
Jeg synes det et veldig vanskelig ifht 12 uker.
Har allerede fortalt noen venninner. Flere nærmeste venninner viste at vi prøvde så alle er jo selvsagt nysgjerrige. Har lyst å fortelle mamma, pappa, lillesøster og lillebror men er så redd for å miste å overbringe dårlig nyhet kun 1 uke etterpå. Kom gjerne med råd
Jeg forteller søsken, foreldre og svigers + resten av verden det rundt julaften fordi jeg er så redd for å miste (igjen) og fordi jeg synes det er en søt juleoverraskelse. Da er jeg 13 uker viss alt går bra. Meeeen: plutselig sier vi det før viss magen vokser fort eller jeg blir veldig dårlig eller vi ikke klarer å holde hemmeligheten lengerMin mor og far vet, ei venninne og selvfølgelig pappan Når tenker dere det er greit å forteller søsken?
Ok, takk for svar. Tror jeg forteller de det i løpet av helgen. Bor i ulik by, så må ringe dem. Hadde egentlig tenkt å gi de en litt mer overraskelse, men klarer ALDRI vente til jul. Tenker jo det uansett ville vært vanskeligere å fortelle at jeg har vært gravid og mistet i samme samtale. Uansett, har tro på at spiren sitterJeg fant ut i går, og allerede vet mamma, pappa og brødrene mine det er og 3 av de nærmeste venninnene mine jeg tenker at går det ikke så bra så har jeg i det minste vært gravid. Og mister jeg er det godt å ha noen å prate med men vi venter noen uker med å fortelle det til sønnen vår. Han er plapremunn haha
Ja vi må bare tenke positivt <3Ok, takk for svar. Tror jeg forteller de det i løpet av helgen. Bor i ulik by, så må ringe dem. Hadde egentlig tenkt å gi de en litt mer overraskelse, men klarer ALDRI vente til jul. Tenker jo det uansett ville vært vanskeligere å fortelle at jeg har vært gravid og mistet i samme samtale. Uansett, har tro på at spiren sitter
Jepp! forteller det i dag! Klarer ikke vente lenger.Ja vi må bare tenke positivt <3
Man vil jo gjerne bare skrike det ut! Har lyst til å fortelle til alle! Hehehe men holder med de jeg har fortalt det til hihiJepp! forteller det i dag! Klarer ikke vente lenger.