Kor mange veit om graviditeten så langt?

Ropte fra endre etasje :kon her! Da skjønte han det. Så viste jeg han testen... Super romantisk :p men jeg var helt satt ut så... Hehe
 
Han har mistenkt det i over 1 uke. Sprang opp til han i dag med den digitale, da han lå og sov etter nattevakt. Jeg sa: "se, nå er det ingen tvil". Da smilte han og sa: "det visste jeg jo" ;)
 
Min mor og far vet, ei venninne og selvfølgelig pappan :) Når tenker dere det er greit å forteller søsken? :)
 
Bare mannen. Jeg løp inn på soverommet i dag tidlig og viste han den digitale. Jeg hadde stått opp 10 minutter før han for egentlig å dusje, men ble så opptatt av testen at jeg glemte det helt. Han begynte å smile og le og vi klemmet og kysset. <3
 
Når skal dere fortelle foreldrene deres og søsken?
Samboeren var hjemme når jeg tok test, begynte med en svak en så han var forberedt i noen dager før CB digital lyste opp:happy:

Jeg synes det et veldig vanskelig ifht 12 uker.
Har allerede fortalt noen venninner. Flere nærmeste venninner viste at vi prøvde så alle er jo selvsagt nysgjerrige. Har lyst å fortelle mamma, pappa, lillesøster og lillebror men er så redd for å miste å overbringe dårlig nyhet kun 1 uke etterpå. Kom gjerne med råd:)
 
Når skal dere fortelle foreldrene deres og søsken?
Samboeren var hjemme når jeg tok test, begynte med en svak en så han var forberedt i noen dager før CB digital lyste opp:happy:

Jeg synes det et veldig vanskelig ifht 12 uker.
Har allerede fortalt noen venninner. Flere nærmeste venninner viste at vi prøvde så alle er jo selvsagt nysgjerrige. Har lyst å fortelle mamma, pappa, lillesøster og lillebror men er så redd for å miste å overbringe dårlig nyhet kun 1 uke etterpå. Kom gjerne med råd:)
Jeg fant ut i går, og allerede vet mamma, pappa og brødrene mine det er og 3 av de nærmeste venninnene mine:) jeg tenker at går det ikke så bra så har jeg i det minste vært gravid. Og mister jeg er det godt å ha noen å prate med :) men vi venter noen uker med å fortelle det til sønnen vår. Han er plapremunn:p haha
 
Min mor og far vet, ei venninne og selvfølgelig pappan :) Når tenker dere det er greit å forteller søsken? :)
Jeg forteller søsken, foreldre og svigers + resten av verden det rundt julaften :D fordi jeg er så redd for å miste (igjen) og fordi jeg synes det er en søt juleoverraskelse. Da er jeg 13 uker viss alt går bra. Meeeen: plutselig sier vi det før viss magen vokser fort eller jeg blir veldig dårlig eller vi ikke klarer å holde hemmeligheten lenger ;)
 
Min mor og far , søster , og 3 venninner :) mamma la merke til at det var noe med meg da jeg besøkte de i helgen , jeg er kun 5+5 , men hun sa hun så det på ansikte da jeg kom inn døra , å klarte ikke å lyve :) skal holde det tett for resten til uke 12
 
Jeg fant ut i går, og allerede vet mamma, pappa og brødrene mine det er og 3 av de nærmeste venninnene mine:) jeg tenker at går det ikke så bra så har jeg i det minste vært gravid. Og mister jeg er det godt å ha noen å prate med :) men vi venter noen uker med å fortelle det til sønnen vår. Han er plapremunn:p haha
Ok, takk for svar. Tror jeg forteller de det i løpet av helgen. Bor i ulik by, så må ringe dem. Hadde egentlig tenkt å gi de en litt mer overraskelse, men klarer ALDRI vente til jul. Tenker jo det uansett ville vært vanskeligere å fortelle at jeg har vært gravid og mistet i samme samtale. Uansett, har tro på at spiren sitter:happy:
 
Ok, takk for svar. Tror jeg forteller de det i løpet av helgen. Bor i ulik by, så må ringe dem. Hadde egentlig tenkt å gi de en litt mer overraskelse, men klarer ALDRI vente til jul. Tenker jo det uansett ville vært vanskeligere å fortelle at jeg har vært gravid og mistet i samme samtale. Uansett, har tro på at spiren sitter:happy:
Ja vi må bare tenke positivt <3
 
Bare meg. Og dere :) Mannen skal få vite det i kveld... og min bestevenninne på onsdag. Da har vi en date og vi er begge prøvere så jeg håper hun også har gode nyheter!!
 
Back
Topp