Kor mange våkne timar har du med barna i døgnet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Varierer det frå dag til dag kor mange våkne timar de har saman, eller er det stort sett det samme? :)

Når jeg jobber er det 7-8 timer med de minste og stort sett det samme med de eldste. Nå i permisjon er det 12+ timer med de yngste, og 7-8 timer med de eldste.

Hverdag: ca 5 timer, helg: ca 14 timer (teller ikke våketid om nettene, og det er ca 1,5 timer mindre med minste da han fortsatt sover litt på dagtid).

På hverdager er det bestandig 7 timer. Jeg jobber redusert nettopp fordi jeg ønsker å få være mer sammen med barna, og er sjeleglad for at jeg har den muligheten. ❤️

Helger og noen dager i ukedagene 12 timer +.
Ellers 7-8 timer i ukedagene. :happy:

Varierende, alt etter om jeg har senvakt eller tidligvakt. Tidligvakt betyr 3 timer sein vakt 2 timer. Nå i permisjon er der ca 5 timer etter barnehage og 2 timer før, baby er ikke født enda.

Når jeg jobber: 5-6 timer
Ca 1 time på morgenen og minst 4-5 timer på ettermiddagen.

Prioriterer å få mest mulig tid med barna og har heldigvis mulighet til lange permisjoner. Skal snart ut i permisjon igjen i minst to år. Da blir det familietid og rolig hverdag :)

1 t om morgenen med alle. På ettermiddagen er det 3 t med minste og 4 t med de største.

Hverdag: 5-6 timer
Helg: hele dagen

Det er forskjellig fra dag til dag, noen dager ser jeg de ikke, andre dager har jeg all våkentid med de. Skolen ødelegger litt da den ikke passer inn i vårt liv. Så derfor blir det null timer med barna enkelte dager :-/
Men alt i alt så er vi nok mye med de, de går ikke på sfo og kommer rett hjem fra skolen hver dag.
Barnehagebarnet blir hentet mellom 14-15 :)

Eldste trenger lite søvn og er stort sett oppe før 6 og sovner ikke før i 20-tiden. Har derfor to timer sammen om morgenen, og fire timer på ettermiddagen. Yngste er jeg hjemme med i permisjon en stund til.

På hverdager når jeg er på skole blir det ca 5 timer, hvor 2 av de er reisetid.

Hverdager 2-3 timer før Bhg og 3,5-5 timer etter. Oftest 6 timer. Hele dagen i helgene.

Varierer etter om jeg jobber dag eller kveld :)

Dagvakt: ca. 3,5 time med yngste og ca. 5,5 med eldste
Kveldsvakt: ca. 3 timer med begge :)

En god del, eldste er i bgh men bruker jo all tid på ham når han er hjemme... leverer sent men henter også sent... prøver jeg å hente tidlig får jeg beskjed om det er for tidlig og han er ikke klar...

Det varierer. I helgene har jeg fri, så då har vi hele dagene. Når jeg jobber kommer det an på hvilken vakt jeg har. Har jeg tidligvakt henter jeg tidlig, og ved seinvakt har vi lange morgener.

Back
Topp