Kor mange våkne timar har du med barna i døgnet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Når jeg jobber kveldsvakt (3 dager i uka) har vi ca 1 time på morgenen. Det knuser hjertet mitt, og det er ingenting jeg får gjort med det..
Har jeg tidligvakt har vi ca en halv time på morgenen og ca 4 timer på ettermiddag kveld. Altfor lite med andre ord :(

Alt fra 4 til 6 timer i ukedagene, hele dagene i helgene. Jeg jobber på samme avdeling som sønnen min går på i barnehagen, men teller ikke det med. Han er så opptatt med vennene sine. :P Onsdager har jeg hele dagen sammen med seksåringen for da har vi begge fri.

Ca 10 timer med minste, siden jeg går hjemme med han :) ca 5 timer med eldste som er i barnehagen 6-7 timer om dagen.

7 t +- på hverdagene og hele dagen i helgene.
Glad jeg var hjemme frøknas første 2 år, for tiden er så dyrebar med de små <3

I hverdagene blir det som regel 30 min på morgenen, også 3-4 timer på ettermiddagen. Hun er i barnehagen fra ca. 08-15, og legger seg ca 18:30.

I helgene blir det hele dagen, dvs 10-12 timer.

Alt for lite nå for tida. Gravid, masse plager og må være i ro så mye som mulig så de får lange dager i bhg. Ca 5 timer med minstemor og 7 timer med eldstemann da vi har fått til en ordning så bhg henter han hjemme om morgenen, lillemor leveres av far før jobb. I helgene er vi sammen hele tida.

Ca 4 timer i hverdager, ofte bare 2-3 timer på lørdager (jeg har en ekstra jobb), og hele dagen på søndager. Jeg jobber på skolen, så vi er litt ekstra sammen om feriene, og særelig om sommerferie (2 mnd.).

Hverdag: 3-4 timer etter jobb, om morgenen er det vel en liten halvtime

Helg: ca. 11 timer (sover ca 13 timer til sammen dag og natt)

Hverdag: 2 timer om morgenen, 4 timer om ettermiddagen
Helg: 14 timer (hele tiden han er våken)

Ca 4 timer i hverdagen og hele dagen i helgene vanligvis.

Når jeg jobber blir det 30 min på morgenen og fra 14.15 og til legge tid 18.00-18.30.
Helgene blir det hele dagen fra 7.30 til leggetid.

Standard på hverdager er rundt 3 timer.
Men nå jobber jeg inn timer på kveldene, så jeg har 2-3 halve dager i uken. Så da blir det fort 7 timer :D
Hun er hjemme med pappa i perm, så godt for han med litt pause også.

Er vel ca 12 timer med yngste på 13 mnd.
Eldste varierer litt, avhengig av hvem som kjører og henter i bhg (ofte får hun velge selv), men 5-7 timer på hverdager og 13-14 timer i helgene og andre fridager :)

Back
Topp