• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

kor mange kg

dytter

Husker heller ikke hva jeg veide dagen etter, men etter en liten uke hadde jeg mistet 15 kg(av 20)

hm,vet ikke med en dag,men 2 uker etter hadde jeg tatt av 25 kilo(la på meg 35)
sliter med de siste 10 enda..

10 dager er gått, å jeg har gått ned 12 kg av 15 ![8D][:D]

ORIGINAL: Mizz__86

sikkert ingen som vil tro meg, men er helt sant. veide meg ikke dagen etter, men samme dag som han ble født, så forsvant alt, magen og alt var vekk, kunne ikke se at jeg hadde vært gravid en gang. så når jeg kom hjem og traff folk på butikken, da var ha n3 dager, ingen trodde på meg at jeg hadde født han. så jeg gikk ned alle kg jeg gikk opp samme dagen, men så må jeg jo si at jeg gikk jo kun opp 5-6 kg

eg tror på deg eg :)du er heldig.. men kossen klarte du å bare går opp 5-6 kg [&:] eg har gått opp 13 kg.. og syns da e heilt greit, men trenge jo ikkje gå opp meir nå, hehe

Dagen etter mista æ 11 kilo, å æ gikk opp 12,5 kilo total. Det va min lykke dag, tynn som en sylfide, puppa som pamela å gud så lykkelig æ va, men vara det længe.. nei[&:][:@][&:][:@]....

Veide meg dagen etter, eller var det to?? ja, uansett, da hadde jeg bare gått ned 4 kg, husker godt hvor skuffet jeg var!! men gikk ned alt og mer til etter et par uker, har jo klart å gå det på meg igjen da[:'(]

Har lite lyst til å si det her, men i det jeg dro fra sykehuset veide jeg fader meg det samme som da jeg gikk inn. Det bør ikke være mulig. [8|] Gikk ned kanskje 6 kg i løpet av de neste par ukene. Gikk opp 25 kg, og sliter har ca 5 kg igjen til før vekt.. Kg har ikke akkurat rent av, for å si det sånn. [8|]

jeg veide meg ikke før jeg kom hjem 3 dagen....da hadde jeg mistet 7kg.Hadde massevann på slutten....med nr 2 var det ikke så mye 3 kg kansje[:@][:D]

13 kg rett av etter 6 dager[:)]

hei christina..hehe:)du vett kossen eg va ette fødselen..hehe..klem Cathrine

Husker ikke helt, men ca 6kg.. etter 8 dager var alle 12 borte [:D]

Men det hjelper ikke når noe kom på igjen og det er masse igjen etter første sv.[&o]

mista alt tror jeg[:)]...
men bare 6kg her da...

følte meg lett som en fjær neste dag[:D][:)]...

det var ikke stort jeg ikke ned etter fødselen...gikk ikke opp mer enn 5 kg..

Nå veide ikke jeg meg etter fødselen fordi jeg lå på sykehuset i 3 dager.

Men jeg veide 107kg når jeg kom inn å skulle føde, og jeg veide 94 kg når jeg kom hjem 3 dager senere.

Men kan ta et kjapt regne stykke på hvor mye jeg gikk ned etter fødselen da: Gutten veide 4150g+morkaka på 950g+ 1liter fostervann= 6100 g, altså litt over 6kg.[;)]

Jeg hadde mista en del blod også, husker ikke akkurat hvor mye, men så pass mye at det hadde skrevet det ned som en komplikasjon, men alvorlig tror jeg det ikke var.

Back
Topp