kor mange kg

10[:D] eller..altså, fikk ikke veid meg før 3 dager etter da.

tok ikke av ein dritt.. men jeg spydde i 5 mnd å tok av 10 kg å de la jeg på meg så jeg er desverre bare 1 kg under startvekta.... men håper att jeg greier å ta av noen kg til... trenger det

Gikk ned????????? E dagen etter hadde jeg gått opp ytterlige 2 kg.[:'(] Fikk akutt masse vann i kroppen.[:'(] Men etter 2 uker hadde de 2 ekstra+ 15 av 25kg gått av. Men de siste 10 er der fortsatt.[:@]

8-10 kg ca

ORIGINAL: Eli:D

Veide meg ikke dagen etter..men ei uke etter hadde jeg mista 10kg![:)]

me too[;)]

Husker ikke...gikk aldri på vekta i ukene etter fødsel....men ser jo på meg selv på bildene osv at jeg ble en del tynnere..... (hadde liksom ikke tid til å spise...glemte det liksom litt ut....pluss at amming hjelper visst også på vekttap...)så jeg tror (uten å vite sikkert) at jeg gikk ned flere kilo enn de jeg la på meg under graviditeten....

nei, akkurat vekta brydde meg fint lite den første dagen etter fødsel altså!! men en uke eller to hadde jeg mistet hvertfall 15kg.

18 kg[:D]

Var noen dager etter, men første gangen gikk jeg vel ned 8  av 14,5 med en gang og 2 gangen gikk jeg ned 5 av 8.

Jeg ble ikke veid før ca 1,5 uke etter. Da hadde jeg mista 13 kg.

Jeg veide meg 6 dager etter fødselen. Da hadde jeg kun gått ned 3 kg, kun det barnet + morkaken veide. Jeg fikk masse vann i kroppen etter fødselen (keisersnitt).  Jeg la på meg ca. 18 kg når jeg var gravid. Nå er alt det borte + 4 kg. til.

det vet jeg ikke, for gikk ikke på vekten før 4 dager etter og da var den redusert med 7 kg hvertfall av 13,5, og alt var vekke etter 2 uker

bare en dag etter aner jg ikke for da var jeg fortsatt på sjukehuset.
men veide meg når jeg kom hjem igjen (3 dager etter) da var jeg 13kg mindre

Back
Topp