Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var lurt det blir sånn her også! Eller han skal få lov til å få sitt ønske om 3d oppfylt men det blir jo noen uker til. Han ble veldig glad for å høre at alt stod bra til, og pappa ble kjempe glad for å få være med! Selv om jeg virkelig skulke ønske at det ikke ble som det ble fikk til og med termindato på selveste 17.mai! nå håper jeg bare han rekker å komme hjem før torsdag. . Da skal vi til København. .. så krysser alt for at været skal bli bedre det er ikke bare enkelt for oss som sitter igjen på vent heller...Bøllefrø: jeg er i samme situasjon, mannen er ute så jeg skal ha mamma med istedet Vi løste det egentlig ved å få en ekstra ultralyd privat, slik at han fikk være med også
Ooi! Da krysser vi fingerne for godt flyvær 24.5 ja! Det er dagen vi ønsker å få på er datoen vi ble sammen og forlovet påHa ha, ja det er ikke alltid like lett å være gressenke heller. Jeg venter mannen hjem to dager før jul, og håper at det ikke blir noen forsinkelser da Vi får krysse det vi har Termindato på selveste 17. mai?! Så kjekt! Jeg har to dager igjen til OUL, men foreløpelig er dato 24/5