Kor lenge er det igjen til OUL?

Bøllefrø: jeg er i samme situasjon, mannen er ute så jeg skal ha mamma med istedet :) Vi løste det egentlig ved å få en ekstra ultralyd privat, slik at han fikk være med også :)
 
Bøllefrø: jeg er i samme situasjon, mannen er ute så jeg skal ha mamma med istedet :) Vi løste det egentlig ved å få en ekstra ultralyd privat, slik at han fikk være med også :)
Det var lurt :) det blir sånn her også! Eller han skal få lov til å få sitt ønske om 3d oppfylt :) men det blir jo noen uker til. Han ble veldig glad for å høre at alt stod bra til, og pappa ble kjempe glad for å få være med! Selv om jeg virkelig skulke ønske at det ikke ble som det ble :p fikk til og med termindato på selveste 17.mai! nå håper jeg bare han rekker å komme hjem før torsdag. . Da skal vi til København. .. så krysser alt for at været skal bli bedre ;) det er ikke bare enkelt for oss som sitter igjen på vent heller...
 
Ha ha, ja det er ikke alltid like lett å være gressenke heller. Jeg venter mannen hjem to dager før jul, og håper at det ikke blir noen forsinkelser da:rolleyes: Vi får krysse det vi har:p Termindato på selveste 17. mai?! Så kjekt!:) Jeg har to dager igjen til OUL, men foreløpelig er dato 24/5:)
 
10 og 1/2 time
 
Ha ha, ja det er ikke alltid like lett å være gressenke heller. Jeg venter mannen hjem to dager før jul, og håper at det ikke blir noen forsinkelser da:rolleyes: Vi får krysse det vi har:p Termindato på selveste 17. mai?! Så kjekt!:) Jeg har to dager igjen til OUL, men foreløpelig er dato 24/5:)
Ooi! Da krysser vi fingerne for godt flyvær :) 24.5 ja! Det er dagen vi ønsker å få på :) er datoen vi ble sammen og forlovet på ;)
2 dager går fort! :) håper du får en fin opplevelse! Jeg spurte pent om å få med noen ekstra bilder til barnefar..Det funket ;)
 
2,5 dagar blir det vel? Fredag kl 14! Må ærleg innrømma å seia at det er jo unødvendig å gi time til slekt så seint på dagen :p
 
5dager! :) mandag :)
 
Back
Topp