Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, sjønner at det føles lenge ut då! Krysser fingrene for at alt er bra! Lykke til <3Skal om 10 dager! Synes det er fryktelig lenge å vente.. Er også så spent på om vanncysten på hjernen har forsvunnet. Får ikke roet meg med tanken "nå blir det baby" før jeg har fått bekreftet på ultralyd at den er borte. Ser for meg marerittscenario; Babyen har så mye vann på hjernen og vil mest sannsynlig ikke overleve til termin.
Prøvde å få fastlegen til å gi meg henvisning til ultralyd tidligere, men siden spesialisten sa det var normalt å ha cyster på hjernen, så ville han ikke. Selv om de på sykehuset sa at det ville bli prioritert, så lenge jeg fikk en henvisning. Jeg klarer ikke å skjule graviditeten lengre, og så og si alle utenom familie vet om det. Foreldrenen mine og svigermor vet, men får meg ikke til å dele nyheten med resten. Synes det er forferdelig å ikke kunne glede meg over svangerskapet. Det har vært en humpete vei hit, og jeg er rimelig klar for å få bekreftet på nytt at barnet er friskt.
Skal også 17. Desember, så nå er det 16 dager igjen17. Desember. Synes dagane flyr avgårde så føles ikkje lenge til!